Την περασμένη Κυριακή, στο GP της Emilia Romagna, o Max Verstappen ήταν ο μεγάλος νικητής, καθώς μετά την εκπληκτική του εκκίνηση από την τρίτη θέση κατάφερε να προσπεράσει άμεσα τον teammate του, Sergio Perez και να βρεθεί ακριβώς δίπλα στον poleman, Lewis Hamilton, στα φρένα της δεύτερης στροφής της πίστας της Imola.

Εκεί, έχοντας καταφέρει να πάρει την αγωνιστική γραμμή, έσπρωξε με μαεστρία και απόλυτα νόμιμα τον Βρετανό οδηγό, με αποτέλεσμα στην έξοδο της στροφής να βρεθεί στην πρωτοπορία του αγώνα, που την διατήρησε (εκτός του ενός γύρου στο πρώτο pit stop) μέχρι το πέσιμο της καρό σημαίας.

Ωστόσο, το “τζαρτάρισμα” μεταξύ Verstappen και Hamilton είχε σαν αποτέλεσμα ο δεύτερος να τραυματίσει ελαφρώς την εμπρός αεροτομή και πιο συγκεκριμένα το αριστερό endplate. O επικεφαλής μηχανικός πίστας (trackside engineering director) της Mercedes, Andrew Shovlin, αποκάλυψε ότι αυτή η ζημιά είχε σαν αποτέλεσμα ο Hamilton να χάνει 0,6 δευτ. ανά γύρο, μέχρι να βγει στον 32ο γύρο η κόκκινη σημαία, μετά το ατύχημα των Bottas και Russell.