Porsche 911 Turbo S Cabriolet Vs Ferrari F8 Spider. Ποιο είναι γρηγορότερο στην ευθεία;

Σχετικά άρθρα

Ποιο από τα δύο supercars είναι ταχύτερο στην επιτάχυνση; Η νέα Porsche 911 Turbo S Cabriolet ζυγίζει 1.710 κιλά και παίρνει κίνηση από τον twin-turbo 3,8-λίτρων εξακύλινδρο κινητήρα απόδοσης 650 ίππων με 800 Nm ροπής.

Ο κινητήρας συνδυάζεται με ένα 8-τάχυτο αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων, που στέλνει τη κίνηση σε όλους τους τροχούς, με το σύστημα τετρακίνησης να μπορεί να στείλει έως και 500 Nm ροπής στον μπροστά άξονα.

Η Ferrari F8 Spider ζυγίζει 1.435 κιλά και παίρνει κίνηση από τον V8 3,9-λίτρων twin-turbo κινητήρα απόδοσης 720 ίππων στις 8.000 σ.α.λ με 770 Nm ροπής στις 3.250 σ.α.λ.

Είναι πισωκίνητη και τα 0-100 χλμ/ώρα τα κάνει σε 2,9 δευτερόλεπτα, τα 0-200 χλμ/ώρα σε 7,8 δευτερόλεπτα, ενώ έχει τελική ταχύτητα 340 χλμ/ώρα.

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Πολύ καλή επίδοση για το Opel Corsa στο τεστ αποφυγής ταράνδου

Το Opel Corsa δοκιμάστηκε στο τεστ αποφυγής ταράνδου, με το μοντέλο να περνά με επιτυχία τη συγκεκριμένη δοκιμασία, με μέγιστη ταχύτητα τα 79 χλμ/ώρα. Το αυτοκίνητο...

Τα ηλεκτρικά θα κοστίζουν λιγότερο από αυτά με κινητήρες εσωτ. καύσης το 2027, αλλά θα έχουν πολύ μεγαλύτερο κόστος επισκευής

Το κόστος κατασκευής των ηλεκτρικών αυτοκινήτων μειώνεται ταχύτερα από ό,τι αναμένει η Ford και σύμφωνα με την πρόβλεψη της Gartner, μιας αμερικανικής εταιρείας τεχνολογικής...

Η Renault δεν θα προσφέρει μόνο ηλεκτρικά αυτοκίνητα από το 2030

Στις αρχές του 2022 η Renault είχε ανακοινώσει πως έως το 2030 η εταιρία θα μεταμορφωθεί σε μια αμιγώς ηλεκτρική εταιρία για την αγορά...

Πατέντα της Ferrari αποκαλύπτει εξακύλινδρο υβριδικό κινητήρα υδρογόνου

Η Ferrari έχει προχωρήσει στη κατάθεση διπλώματος ευρεσιτεχνίας για έναν υβριδικό εξακύλινδρο σε σειρά κινητήρα που τροφοδοτείται με υδρογόνο. Τα σχέδια παρουσιάζουν μια πληθώρα...
Autoblog.gr