Τον περασμένο Μάρτιο, ο νέος CEO της Jaguar Land Rover, Thierry Bollore, πρακτικά επιβεβαίωσε ότι η αξιοπιστία των αυτοκινήτων της εταιρίας του δεν είναι η καλύτερη. Πιο συγκεκριμένα, δήλωσε πως πρέπει να αυξηθεί η ποιότητα των μοντέλων της, μιας και όπως παραδέχτηκε χάνουν περισσότερες από 100.000 πωλήσεις ετησίως λόγω ζητημάτων που σχετίζονται με την ποιότητα, προβλήματα που έχουν αρνητικό αντίκτυπο στην εικόνα της Jaguar και της Land Rover. Γι’αυτό, όπως χαρακτηριστικά είπε ο Bollore, θα προχωρήσουν “σε δραστικές βελτιώσεις”.

Αφού ανέλυσε λεπτομερώς το σχέδιο μετασχηματισμού “Reimagine”, που ουσιαστικά μετατρέπει την Jaguar σε αμιγώς ηλεκτρικό brand, το αφεντικό του βρετανικού ομίλου ανέφερε σε πρόσφατη συνέντευξη του ότι τα αποτελέσματα του 2021 είναι καλύτερα, αλλά υπάρχει ακόμη πολύ δουλειά που πρέπει να γίνει.

Από τότε που ανέλαβε το τιμόνι της JLR, το φθινόπωρο του 2020, ο Bollore κατέστησε σαφές ότι οι δύο εταιρίες χρειάζεται να βελτιώσουν τη θέση τους σχετικά με την έρευνα ικανοποίησης πελατών, ποιότητας και αξιοπιστίας. Για να το επιλύσει αυτό, δημιούργησε τον νέο ρόλο του “εκτελεστικού διευθυντή ποιότητας της εταιρείας και ικανοποίησης πελατών”, ορίζοντας τον Nigel Blenkinsop ως μέλος του διοικητικού συμβουλίου.

Μιλώντας σε βρετανικό μέσο, ο Thierry Bollore είπε ότι ο δρόμος προς την ανάκαμψη χρειάζεται χρόνο, τονίζοντας:

Αυτός είναι ο πρώτος πυλώνας του Reimagine, το σχέδιο μετασχηματισμού μας. Τα αποτελέσματά μας ήταν απαράδεκτα, αλλά ξέρουμε πώς να τα διορθώσουμε. Δεν είναι επιστήμη, απλά θέλει σκληρή δουλειά. Ήδη τα αποτελέσματα του 2021 είναι καλύτερα, αλλά πρέπει να κάνουμε περισσότερα.

Εκτός από το να κάνει τις μάρκες πιο αξιόπιστες, ο νέος CEO σχεδιάζει επίσης να επανατοποθετήσει την Jaguar στην αγορά ως πιο πολυτελή αυτοκινητοβιομηχανία, με βασική τιμή των μοντέλων της τις 100.000 λίρες Αγγλίας (€116.000), κάτι που θα την κάνει περισσότερο αντίπαλο της Bentley, παρά ως mainstream premium, όπως η Audi, η BMW και η Mercedes-Benz.