Η Jaguar Land Rover δεν διανύει και την καλύτερη περίοδο της, μιας και το 2020 οι πωλήσεις της μειώθηκαν κατά 24%, με τις πωλήσεις της Jaguar να υποχωρούν κατά 37%. Κάπως έτσι η εταιρία ανακοίνωσε πριν από μερικές ημέρες το νέο της πλάνο, σύμφωνα με το οποίο μετατρέπει την Jaguar σε μια αμιγώς ηλεκτρική εταιρία, με τα μοντέλα της Jaguar να βασίζονται σε μια νέα πλατφόρμα, ενώ αυτά τα Land Rover θα κατασκευάζονται σε δύο πλατφόρμες.

Η Jaguar Land Rover θα περικόψει την παραγωγή της κατά 25% και εκτός από την κατάργηση της ηλεκτρικής XJ, ούτε τα ηλεκτρικά J-Pace και Land Rover Road Rover θα δούνε τελικά το φως της παραγωγής. Αιτία είναι το γεγονός πως η Jaguar Land Rover σταμάτησε την ανάπτυξη των αυτοκινήτων της Jaguar πάνω στην MLA πλατφόρμα, ενώ σταμάτησε και η ανάπτυξη του ηλεκτρικού SUV της Land Rover και έτσι η εταιρία ξόδεψε 1,15 δισ. ευρώ (1 δισ. λίρες) για την ανάπτυξη των τριών αυτών μοντέλων και ουσιαστικά τα πετά στον κάλαθο των αχρήστων. Αυτό δήλωσε σε συνέντευξή του ο οικονομικός διευθυντής της Jaguar Land Rover, Adrian Mardell.

Πάνω στην MLA πλατφόρμα θα κατασκευάζονται μόνο αυτοκίνητα της Land Rover που θα κάνουν χρήση κινητήρων εσωτερικής καύσης και plug-in υβριδικών συνόλων, μιας και η εταιρία θέλει τα αμιγώς ηλεκτρικά της μοντέλα να τα κατασκευάζει στη πλατφόρμα EMA (Electric Modular Architecture).

Ο CEO της εταιρίας, Thierry Bollore, είπε πως πρέπει να αυξηθεί η ποιότητα των μοντέλων της, μιας και όπως παραδέχτηκε χάνουν περισσότερες από 100.000 πωλήσεις ετησίως λόγω ζητημάτων που σχετίζονται με την ποιότητα, προβλήματα που έχουν αρνητικό αντίκτυπο στην εικόνα της Jaguar και της Land Rover. Γι’αυτό, όπως χαρακτηριστικά είπε ο Bollore, θα προχωρήσουν “σε δραστικές βελτιώσεις”.

Ένα από τα μέτρα που θα συμβάλλουν στη βελτίωση της ποιότητας είναι η μείωση της πολυπλοκότητας των μοντέλων. Τόσο η Jaguar όσο και η Land Rover ήταν στις πέντε μάρκες με τη χειρότερη απόδοση στην πιο πρόσφατη έρευνα ποιότητας της JD Power στις Ηνωμένες Πολιτείες.