H Bugatti ολοκλήρωσε με επιτυχία τις δοκιμές στην αεροδυναμική σήραγγα της Centodieci, λίγους μήνες πριν ξεκινήσουν οι παραδόσεις των αυτοκινήτων στους πελάτες, το 2022.

Σύμφωνα με τη Bugatti, αυτή είναι μια διαδικασία που κάνει σε όλα τα αυτοκίνητά της -ακόμη και στα one-off, όπως το La Voiture Noire, με τον Andre Kullig, τεχνικός διευθυντής για τα one-offs και περιορισμένης παραγωγής projects στη Bugatti, να τονίζει:

Δεν έχει διαφορά για εμάς τους μηχανικούς αν αναπτύσσουμε ένα hyper sport αυτοκίνητο για μία, δέκα ή 500 μονάδες, η προσπάθεια είναι η ίδια, καθώς θέλουμε να πληρούν, ακόμα και να υπερβούν τα πρότυπα ποιότητας και ασφάλειας, που ισχύουν για τη μαζική παραγωγή.

Η Bugatti θα κατασκευάσει μόλις 10 Centodieci, με την γαλλική εταιρία να ορίζει την τιμή της στα 8 εκατ. ευρώ (χωρίς φόρους κτλ). Ο σχεδιασμός της Centodieci αντλεί στοιχεία από όλες τις σύγχρονες δημιουργίες της Bugatti, αλλά περισσότερο από την EB110, και κίνηση παίρνει από τον W16 8,0-λίτρων κινητήρα με τέσσερα turbο, απόδοσης 1.600 ίππων στις 7.000 σ.α.λ, 100 περισσότερα από την Chiron.

Τα 0-100 χλμ/ώρα τα κάνει σε 2,4 δευτερόλεπτα, τα 0-200 χλμ/ώρα σε 6,1 δευτερόλετπα, τα 0-300 χλμ/ώρα σε 13,1 δευτερόλεπτα, έχοντας τελική ταχύτητα 380 χλμ/ώρα (ηλεκτρονικά περιορισμένη). Σύμφωνα με τον CEO της Bugatti, Stephan Winkelmann, ο ιδιοκτήτης της κάθε μιας Centodieci θα μπορεί να παραμετροποιήσει κατά το δοκούν το αυτοκίνητο, με τη παραγωγή της Centodieci να ξεκινά μέσα στο 2022.