Στα μέσα του περασμένου Μαρτίου, η Pagani παρουσίασε τη νέα Huayra R, η οποία πρακτικά αποτελεί τον διάδοχο της Zonda R, και κύριο χαρακτηριστικό της στοιχείο είναι ο κινητήρας της.

Έτσι, στο κέντρο του αυτοκινήτου υπάρχει ένας νέος ατμοσφαιρικός V12 κινητήρας, παίρνοντας τη θέση του 6,0-λιτρου twin-turbo κινητήρα της AMG, που διαθέτουν οι υπόλοιπες εκδόσεις της Hyuara.

Κατά τη διάρκεια του φετινού Supercar Owners Circle, που διεξήχθη στην Κροατία, έκανε την εμφάνιση του το ολοκαίνουργιο αγωνιστικό αυτοκίνητο του Horacio Pagani σε δημόσιους δρόμους, και στο παραπάνω video μπορείς να ακούσεις αρκετές φορές να παίρνει μπροστά, να πιάνει κόφτη και να κινείται στον δρόμο.

Ο V12-R όπως ονομάζεται ο κινητήρας, είναι ελαφρύτερος, πιο ισχυρός και πιο αποδοτικός V12 6,0-λίτρων κινητήρας που δημιουργήθηκε ποτέ, καθώς ζυγίζει μόλις 198 κιλά. Παράγει 850 άλογα στις 8.250 σ.α.λ με 750 Nm ροπή στις 5.500 έως 8.300 σ.α.λ, ενώ το όριο περιστροφής του αγγίζει τις 9.000 σ.α.λ.

Σύμφωνα με την εταιρία, ο κινητήρας φέρει ένα σύστημα άμεσης ψεκασμού 200 bar, που βελτιστοποιεί την απόδοση, διασφαλίζοντας τη μέγιστη αποδοτικότητα από άποψη θερμοδυναμικής και αυτονομίας.