Η Ford αποκάλυψε σήμερα την ανανεωμένη έκδοση του Fiesta, διατηρώντας τις τρίθυρες και πεντάθυρες επιλογές αμαξώματος. Οι αλλαγές στον σχεδιασμό του δημοφιλούς μοντέλου εντοπίζονται στο νέο καπό που αυξάνει το ύψος του ρύγχους, σε συνδυασμό με μεγαλύτερες πάνω γρίλιες. Το μπλε οβάλ σήμα της Ford βρίσκεται τώρα μέσα στη μάσκα και όχι στο χείλος του καπό.

Συνεχίζοντας, υπάρχουν νέα φωτιστικά σώματα, όντας από την βασική έκδοση τεχνολογίας LED, που συμβάλλουν στο φρεσκάρισμα του Fiesta, με κομψή οριζόντια σχεδίαση. Προαιρετικά, διατίθενται με τεχνολογία Matrix LED, και περιλαμβάνει αντιθαμβωτική λειτουργία μεγάλης σκάλας φώτων (Glare-Free High Beam) που μπορεί να προσαρμόσει τα μοτίβα της δέσμης για καλύτερη ορατότητα σε δύσκολες συνθήκες. Στο πίσω τμήμα, τα φώτα αποκτούν νέα μαύρα πλαίσια, ενώ προαιρετικά είναι και αυτά τεχνολογίας LED.

Κάθε έκδοση του Fiesta έχει διαφορετικά σχέδια στην πρόσοψη και τη μάσκα καθώς και χαρακτηριστικά εξωτερικά και εσωτερικά σχεδιαστικά στοιχεία. Οι εκδόσεις Trend και Titanium έχουν φαρδιά μάσκα με οριζόντιες γραμμές και πλαίσιο από γυαλιστερό χρώμιο με έντονους πλαϊνούς αεραγωγούς. Η έκδοση Titanium φέρει επίσης χρωμιωμένες οριζόντιες μπάρες στην πάνω μάσκα, και χρωμιωμένα πλαίσια στα παράθυρα.

Η έκδοση ST-Line προσφέρει πιο σπορ χαρακτήρα και διαθέτει νέα άνω μάσκα με κυψελοειδή σχεδίαση και γυαλιστερό μαύρο φινίρισμα, με τους πλαϊνούς αεραγωγούς να είναι βαμμένοι στο χρώμα του αμαξώματος. Η έκδοση Active ξεχωρίζει με τα πιο σκληροτράχηλα χαρακτηριστικά της, με τη μάσκα να διαθέτει έντονες κάθετες γραμμές με γυαλιστερό μαύρο φινίρισμα, με ψηλότερους και πιο έντονους πλαϊνούς αεραγωγούς που παραπέμπουν σε crossover. Εκτός των παραπάνω, υπάρχουν επτά νέα σχέδια ζαντών αλουμινίου και δύο νέα εξωτερικά χρώματα, το Boundless Blue και το Beautiful Berry.

Στο εσωτερικό, το Fiesta facelift εξοπλίζεται πλέον με ψηφιακό πίνακα οργάνων, με οθόνη 12,3 ιντσών, όπου μπορείς να εξατομικεύεις το περιεχόμενο και θέσεις προτεραιότητες στην απεικόνιση πληροφοριών. Τα συστήματα ασφαλείας Local Hazard Information και Wrong-Way Alert κάνουν το ντεμπούτο τους στο Fiesta αποτελώντας μέρος της σειράς τεχνολογιών υποστήριξης της οδήγησης της Ford. Το δεύτερο χρησιμοποιεί μία κάμερα τοποθετημένη στο παρμπρίζ και πληροφορίες από το σύστημα πλοήγησης, για να σε ειδοποιεί με ηχητικά και οπτικά σήματα σε περίπτωση που παραβιαστούν οι δύο πινακίδες μονόδρομης εισόδου σε αυτοκινητόδρομο.

Με το σύστημα επικοινωνιών και ψυχαγωγίας SYNC 3, ελέγχεις λειτουργίες του ηχοσυστήματος και του συστήματος πλοήγησης καθώς και τα συνδεδεμένα smartphones, χρησιμοποιώντας φωνητικές εντολές. Το σύστημα προσφέρει συμβατότητα Apple CarPlay και Android Auto και υποστηρίζεται από μία κεντρική οθόνη αφής 8 ιντσών.

Τέλος, μηχανικά δεν αλλάζει κάτι, με τα εξηλεκτρισμένα κινητήρια σύνολα του Fiesta να εξοικονομούν καύσιμο και να μειώνουν τις εκπομπές ρύπων. Ο EcoBoost Hybrid κινητήρας φέρει ήπια υβριδική τεχνολογία 48 volt, όπου στη θέση του εναλλάκτη υπάρχει μία ενσωματωμένη μίζα/γεννήτρια (BISG) που παίρνει κίνηση μέσω ιμάντα. Αυτό επιτρέπει την ανάκτηση και αποθήκευση της ενέργειας που συνήθως χάνεται κατά το φρενάρισμα και το ρολάρισμα σε μία αερόψυκτη μπαταρία ιόντων λιθίου των 48 Volt.

Το σύστημα BISG λειτουργεί και σαν μοτέρ μέσω διαρκούς συνεργασίας με τον κινητήρα, χρησιμοποιώντας την αποθηκευμένη ενέργεια τόσο για την παροχή πρόσθετης ροπής υπό κανονικές συνθήκες οδήγησης και επιτάχυνσης, όσο και για τη λειτουργία των περιφερειακών ηλεκτρικών συστημάτων του οχήματος. Η τεχνολογία μπορεί να επανεκκινεί τον κινητήρα σε 350 χιλιοστά του δευτερολέπτου, επιτρέποντας στο σύστημα Auto Start-Stop να απενεργοποιεί τον κινητήρα σε περιπτώσεις όπως όταν το όχημα ρολάρει για να σταματήσει με ταχύτητα κάτω από 25 χλμ/ώρα ακόμα και με σχέση στο κιβώτιο και με το πεντάλ του συμπλέκτη πατημένο, για μεγαλύτερη οικονομία καυσίμου.

Ο EcoBoost Hybrid κινητήρας 1.0-λίτρου του Fiesta διατίθεται σε εκδόσεις με ισχύ 125 και 155 ίππων, σε συνδυασμό με εξατάχυτο μηχανικό κιβώτιο. Η κατανάλωση καυσίμου είναι από 4,9 λίτρα/100 χλμ. και οι εκπομπές CO2 από 111 γρ/χλμ, μια βελτίωση 5% συγκριτικά με έναν μη υβριδικό κινητήρα 1.000άρη EcoBoost που αποδίδει 125 ίππους. Σύμφωνα με τη Ford, οι υβριδικές εκδόσεις είναι σε θέση να εξασφαλίσουν οικονομία καυσίμου έως και 10% σε αστικές συνθήκες οδήγησης, σε σύγκριση με εκείνες που κινούνται από τον μη υβριδικό 1.000άρη EcoBoost κινητήρα.

Ο EcoBoost Hybrid κινητήρας των 125 ίππων διατίθεται επίσης με επτατάχυτο, αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη Powershift, με την κατανάλωση καυσίμου να ανακοινώνεται από 5,2 λίτρα/100 χλμ. και εκπομπές CO2 από 117 γρ./χλμ. Στη βάση υπάρχει ο “απλός” 1.000άρης EcoBoost κινητήρας, απόδοσης 100 ίππων, με κατανάλωση από 5,2 λίτρα/100 χλμ. και εκπομπές CO2 118 γρ/χλμ.


Κλείνοντας, η Ford αποκάλυψε επίσης σήμερα το ανανεωμένο Fiesta ST, που διαθέτει τους νέους προβολείς Matrix LED, νέα σπορ καθίσματα, ενώ είναι διαθέσιμο και ένα νέο χρώμα, το Mean Green, που έρχεται από το Puma ST. Ο 1.500άρης EcoBoost κινητήρας αποδίδει 200 ίππoυς στις 6.000 σ.α.λ., με την μέγιστη ροπή να αυξημένη κατά 10% και από 290 Nm να φτάνει τα 320 Nm, από τις 1.600 μέχρι τις 4.000 σ.α.λ. Για το 0-100 χλμ/ώρα χρειάζεται 6,5 δευτερόλεπτα, με την τελική ταχύτητα να αγγίζει τα 230 χλμ/ώρα.