Μια βραδιά αφιερωμένη στη φιλοσοφία και το μέλλον της Mazda

Σχετικά άρθρα

Την προηγούμενη εβδομάδα, η εισαγωγική εταιρία της Mazda στη χώρα υποδέχτηκε με ιδιαίτερη χαρά σε έναν ιδιαίτερο χώρο στην Ανάβυσσο συνεργάτες και δημοσιογράφους για να απολαύσουν όλοι μαζί μια βραδιά αφιερωμένη στη φιλοσοφία της Mazda. Ξεχωριστοί καλεσμένοι μάς “ταξίδεψαν” στην Ιαπωνία μέσα από τις δημιουργίες τους, ενώ το παρών έδωσε και ο γνωστός σεφ Σωτήρης Κοντιζάς, ο οποίος πρόσφατα επανασυνδέθηκε με τη μάρκα.

Κατά τη διάρκεια της βραδιάς παρουσιάστηκε το “αύριο” που σχεδιάζει η Mazda για να προάγει τη βιωσιμότητα του πλανήτη και της κοινωνίας, έγιναν αναφορές στα νέα μοντέλα και τις καινοτομίες που σκοπεύει να φέρει η μάρκα, ενώ πραγματοποιήθηκε και ένας απολογισμός για τη μέχρι τώρα παρουσία της στην ελληνική αγορά.

Κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης παρουσιάστηκε το όραμα και η στρατηγική της μάρκας. Η προστασία του περιβάλλοντος και η μείωση των εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα (CO2) είναι βασικός στόχος για τη Mazda. Η ιαπωνική μάρκα δεσμεύεται, έως το 2050, να γίνει ουδέτερη σε άνθρακα, σε όλους τους τομείς των δραστηριοτήτων της.

Για να επιτευχθεί αυτός ο φιλόδοξος στόχος, η Mazda ακολουθεί μια ολοκληρωμένη στρατηγική που ονομάζεται “Προσέγγιση πολλαπλών λύσεων”, η οποία υποστηρίζει ότι όλες οι διαθέσιμες λύσεις πρέπει να χρησιμοποιούνται για την επίτευξη ουδετερότητας άνθρακα, και για να ταιριάζουν σε όλες τις ανάγκες ατομικής μετακίνησης ή σε τοπικές συνθήκες.

Στόχος της Mazda είναι να έχει όλα της τα νέα μοντέλα, πλήρως ή μερικώς εξ-ηλεκτρισμένα έως το 2030, ενώ ταυτόχρονα να τελειοποιήσει τον κινητήρα εσωτερικής καύσεως – όλα σύμφωνα πάντα με το όραμα της εταιρείας στην κατασκευή αυτοκινήτων για όσους αγαπούν την οδήγηση.

Μέσα από παγκόσμιες συνεργασίες και καινοτόμες υπηρεσίες όπως το MyMazdaApp, η αντισυμβατική μάρκα σχεδιάζει μία νέα εποχή, όπου η μετακίνηση προσφέρεται ως υπηρεσία προσβλέποντας στη σύνδεση των ανθρώπων μεταξύ τους και τη σύνδεση τους με την κοινωνία.

Τον Ιούνιο του 2019, η Mazda επέστρεψε εμπορικά στην Ελληνική αγορά με τη Mazda Autoone, εταιρία μέλος του ισχυρού και καταξιωμένου Ομίλου Συγγελίδη, μετά από 10 χρόνια απουσίας. Από την πρώτη στιγμή της λειτουργίας της η Mazda Autoone υιοθετεί μια στρατηγική βασισμένη σε 3 πυλώνες: Υψηλή γνώση του προϊόντος, αμεσότητα στη διαχείριση του πελάτη και ευγένεια.

Μέσα σε 27 μήνες η στρατηγική έχει αποδώσει και εξασφαλίζει την εντυπωσιακή ανταπόκριση του κόσμου. Έχοντας διαχειριστεί περισσότερα από 6.600 αιτήματα πελατών και έχοντας καταγράψει 830 ταξινομήσεις, προσθέτει άλλη μία διάκριση στην λειτουργία της. Στην έρευνα που πραγματοποίει κάθε μήνα η Mazda Motor Europe παρακολουθώντας τον βαθμό ικανοποίησης των πελατών, η Ελλάδα με την Mazda Autoone αναγνωρίζεται ως η χώρα με τα υψηλότερα αποτελέσματα στη Νοτιοανατολική Ευρώπη και βαθμολογείται με 97%!

Σύμφωνα με στοιχεία ταξινομήσεων, στην Ελλάδα υπάρχει μια σημαντική μερίδα καταναλωτών που επιλέγει αυτοκίνητα Ιαπωνικών μαρκών, συγκεκριμένα 1 στους 4. Παραδοσιακά, οι καταναλωτές αυτοί αναζητούν αυτοκίνητα που ακόμα παράγονται στη χώρα του Ανατέλλοντος Ηλίου, αφού το Made in Japan είναι συνώνυμο της υψηλής ποιότητας και της αδιαμφισβήτητης αξιοπιστίας.

Σήμερα η Mazda αποτελεί μεμονωμένο παράδειγμα εταιρίας αυτοκινήτων που διατηρεί τις γραμμές παραγωγής της στην Ιαπωνία προσφέροντας καθαρόαιμα Made in Japan μοντέλα. Με το 99% των αυτοκινήτων Mazda να κατασκευάζονται στην Ιαπωνία, ένα “ταξίδι” στην Ιαπωνική κουλτούρα ήταν απαραίτητο. Κατά τη διάρκεια της βραδιάς οι καλεσμένοι μυήθηκαν στην τέχνη του Origami, την Ιαπωνική τέχνη της χαρτοδιπλωτικής, και της Ιαπωνικής Καλλιγραφίας, της καλλιτεχνικής γραφής της Ιαπωνικής γλώσσας.

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Επίσημο: Mazda CX-80

Η Mazda παρουσίασε σήμερα το νέο της επταθέσιο SUV, το CX-80, που αποτελεί το πιο ευρύχωρο αυτοκίνητο στην ευρωπαϊκή γκάμα της και τη νέα...

Στην Ελλάδα το Xiaomi SU7 μέχρι το 2027

Το Xiaomi SU7 θα έρθει στην Ελλάδα μέχρι το 2027. Αυτό ανακοίνωσε η αντιπρόεδρος του Ομίλου Quest, Ευτυχία Κουτσουρέλη στο περιθώριο του 9ου Οικονομικού...

Λουκέτο για 2 χρόνια στα πρατήρια με νοθευμένα καύσιμα

Σε εξειδίκευση των μέτρων σφράγισης παραβατικών πρατηρίων καυσίμων για δυο συναπτά έτη και των προϋποθέσεων δημοσιοποίησης προσωπικών στοιχείων των παραβατών, προχώρησε η Ανεξάρτητη Αρχή...

Κλείνει η σήραγγα “Μαλακάσι Α” της Εγνατίας Οδού. Με παράκαμψη θα διεξάγεται η κυκλοφορία

Kλείνει άμεσα η σήραγγα "Μαλακάσι Α" της Εγνατίας Οδού, με κατεύθυνση προς Ηγουμενίτσα, προκειμένου να πραγματοποιηθεί έλεγχος από εξειδικευμένους δομοστατικούς, των οποίων η έκθεση...