Πριν δύο εβδομάδες -και μετά από μήνες καθυστερήσεων- η Rivian ξεκίνησε την παραγωγή του R1T, με τους ιδιοκτήτες του ηλεκτρικού pickup να έχουν ήδη ξεκινήσει να παραλαμβάνουν το αυτοκίνητο τους. Ένας από αυτούς θέλησε να θέσει αμέσως σε μια πολύ σκληρή δοκιμασία το R1T, καθώς πήγε στο διάσημο πέρασμα Hells Gate στην έρημο Moab.

Το τελευταίο είναι μέρος της περιοχής αναψυχής Sand Flats, στα νότια του Beehive State, με το Hells Gate να είναι ένα απότομο, ανώμαλο μονοπάτι που είναι σχεδόν μια ιεροτελεστία διέλευσης για τα εκτός δρόμου οχήματα. Το να ανέβει ένα όχημα μέχρι την κορυφή είναι μεγάλη πρόκληση, πόσο μάλλον αν τα καταφέρεις με ένα εντελώς stock όχημα, όπως το συγκεκριμένο Rivian. Όπως θα δεις στο παραπάνω video, to R1T αργά αλλά σταθερά ανεβαίνει το φαράγγι, χωρίς να φέρει την παραμικρή τροποποίηση, ενώ πατάει στα εργοστασιακά ελαστικά παντός εδάφους.

Το R1T έχει αυτονομία (EPA) 316 μιλίων (508 χλμ) και κίνηση παίρνει από τέσσερις ηλεκτροκινητήρες απόδοσης έως 200 ίππων ο καθένας. Οι ηλεκτροκινητήρες μπορούν να συνδυαστούν με τρεις μπαταρίες χωρητικότητας 105, 135 και 180 kWh. Με χρήση ταχυφορτιστή η μπαταρία αποκτά αυτονομία 320 χλμ μέσα σε μόλις 30 λεπτά.

Η έκδοση με την μπαταρία 105 kWh αποδίδει 408 άλογα με 560 Nm ροπής, με τα 0-96 χλμ/ώρα να τα κάνει σε 4,9 δευτερόλεπτα, ενώ τα 0-160 χλμ/ώρα σε 12,5 δευτερόλεπτα. Η έκδοση με την μπαταρία των 135 kWh αποδίδει 765 άλογα με 1.120 Nm ροπής, με τα 0-96 χλμ/ώρα να τα κάνει σε 3 δευτερόλεπτα, ενώ τα 0-160 χλμ/ώρα σε λιγότερο από 7 δευτερόλεπτα.

Η έκδοση με την μπαταρία των 180 kWh αποδίδει 710 άλογα με 1.120 Nm ροπής, με τα 0-96 χλμ/ώρα να τα κάνει σε 3,2 δευτερόλεπτα, ενώ τα 0-160 χλμ/ώρα σε λιγότερο από 8 δευτερόλεπτα.