Η νέα ημιαυτόνομη τεχνολογία της General Motors ονομάζεται Ultra Cruise και αποτελεί την εξέλιξη της τεχνολογίας Super Cruise. Το Ultra Cruise επιτρέπει στα μοντέλα της GM να κινούνται αυτόνομα σε όλους τους ασφαλτοστρωμένους δρόμους στις ΗΠΑ και στον Καναδά και χρησιμοποιεί κάμερες, ραντάρ και LiDAR.

Σύμφωνα με την GM το σύστημα θα ξεκινήσει να τοποθετείται αρχικά σε επιλεγμένα μοντέλα της Cadillac από το 2023 και θα είναι λειτουργικό σε 2 εκατ. μίλια (3,2 εκατ. χλμ) δρόμων, έχοντας ως στόχο η λειτουργικότητά του να επεκταθεί στα 3,4 εκατ. μίλια (5,5 εκατ. χλμ).

Το σύστημα, που αποτελεί την απάντηση της GM στο Autopilot της Tesla, έχει την δυνατότητα αυτόματης αλλαγής λωρίδας κυκλοφορίας, να στρίβει το όχημα, να αποφεύγει αντικείμενα και να τηρεί τα όρια ταχύτητας, απαιτώντας ωστόσο από τον οδηγό να είναι πάντα έτοιμος να αναλάβει τον έλεγχο του αυτοκινήτου.

Στις σχετικές ειδήσεις η GM έθεσε ως στόχο έως το 2030 να διπλασιάσει τα ετήσια έσοδά της από τα 140 δισ. δολάρια στα 280 δισ. δολάρια, αυξάνοντας και τα περιθώρια κέρδους προ φόρων από το 8% στο 12%. Επίσης έκανε γνωστό πως θα βγάλει στην αγορά ένα μικρό ηλεκτρικό SUV με τα σήματα της Chevrolet με κόστος περί τις 30.000 δολάρια, ένα ηλεκτρικό crossover με τα σήματα της Buick, αλλά και πολυτελή ηλεκτρικά μοντέλα της Cadillac.

Η CEO της εταιρίας, Mary Barra είπε πως τα έσοδα θα αυξηθούν από την πώληση αυτοκινήτων με κινητήρες εσωτερικής καύσης, με τα ηλεκτρικά μοντέλα να συμβάλλουν και αυτά, όπως επίσης το software και οι συνδρομητικές υπηρεσίες.

Η GM θα δαπανήσει 35 δισ. δολάρια για να βγάλει έως το 2025 περισσότερα από 30 νέα αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα σε όλο τον κόσμο, θέτοντας στόχο έως το 2035 όλα τα επιβατικά αυτοκίνητα που θα πουλά να είναι μόνο ηλεκτρικά.

Τέλος η Cadillac παρουσίασε το νέο της λογότυπο, που ουσιαστικά είναι ίδιο με το παλιό χωρίς το δάφνινο στεφάνι, όντως ασπρόμαυρο.

Αυτό θα τοποθετείται σε όλα τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα της εταιρίας, με το παλιό, έγχρωμο, λογότυπο να εξακολουθεί να τοποθετεί στα μοντέλα με κινητήρες εσωτερικής καύσης και θα καταργείται σταδιακά, καθώς η Cadillac θα γίνεται μια αμιγώς ηλεκτρική μάρκα έως το 2030.