Δες πως λειτουργούν στην πράξη τα ελαστικά χωρίς αέρα της Michelin για τα συμβατικά αυτοκίνητα

Σχετικά άρθρα

Τα ελαστικά χωρίς αέρα ή μη-πνευματικά δεν είναι καινούρια ιδέα, αλλά φαίνεται ότι οι εταιρίες ελαστικών δεν έχουν ακόμα αποφασίσει να τα περάσουν σε μαζική παραγωγή.

Πρώτη η Michelin παρουσίασε ένα τέτοιο concept, με το Tweel το 2005, για να αποφασίσει το 2014 να το περάσει στην παραγωγή. Όχι για τα καθημερινά μας αυτοκίνητα, αλλά για φορτωτές και κάποια μοντέλα χλοοκοπτικών.

H γαλλική εταιρία, όμως, πρωτοπορεί για ακόμα μια φορά, καθώς ετοιμάζεται να βάλει τα συγκεκριμένα ελαστικά στη ζωή μας, παρουσιάζοντας το νέο Uptis. Αυτό έχει σχεδιαστεί να διαχειρίζεται όχι μόνο το βάρος ενός συμβατικού αυτοκινήτου όπως το Tweel, αλλά επίσης να είναι σε θέση να παρέχει σωστή πρόσφυση και ανθεκτικότητα σε υψηλές ταχύτητες.

Το ελαστικό Uptis εξακολουθεί να χρησιμοποιεί την ίδια βασική ιδέα με το Tweel, όπου το κεντρικό τμήμα είναι από αλουμίνιο (αντί για ατσάλι) και οι ακτίνες που στηρίζουν το πέλμα είναι κατασκευασμένες από συνδυασμό καουτσούκ και ρητίνης ενισχυμένης με υαλοβάμβακα. Σύμφωνα με την εταιρία, αν η εξέλιξη του ελαστικού πάει βάσει προγραμματισμού, σχεδιάζει να προσφέρει τα Uptis μέχρι το 2024.

Η τοποθέτηση των ελαστικών χωρίς αέρα συνιστά μια μικρή εξοικονόμηση βάρους σε σχέση με τα συμβατικά ελαστικά. Παρότι ο συνδυασμός τροχού/ελαστικού Uptis έχει περίπου το ίδιο βάρος με έναν αντίστοιχο συμβατικό, η Michelin αναφέρει ότι επειδή είναι αδύνατο να σκάσει το ελαστικό Uptis, δεν θα απαιτείται η τοποθέτηση αισθητήρων παρακολούθησης πίεσης ελαστικών, ούτε ρεζέρβα, ούτε κιτ επισκευής. Κατ’επέκταση, η γαλλική εταιρία αναφέρει ότι θα βελτιώνουν την κατανάλωση και θα αυξάνουν την αυτονομία των αυτοκινήτων που θα τα φοράνε.

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Αποχωρεί από την Red Bull ο Adrian Newey

Ο επικεφαλής σχεδιασμού της Red Bull, Adrian Newey, πρόκειται να αποχωρήσει από την ομάδα μετά τη διαμάχη που έχει ξεσπάσει εντός της αυστριακής ομάδας...