Μετά την χθεσινή teaser φωτογραφία, η Honda παρουσίασε σήμερα την Si έκδοση του νέου Civic Sedan, η οποία θα είναι διαθέσιμη αποκλειστικά στην αγορά της Αμερικής. Ξεκινώντας από τα μηχανικά, κάτω από το καπό του νέου Civic Si υπάρχει ο -γνωστός- 1.500αρης VTEC turbo κινητήρας, απόδοσης 202 ίππων και 260 Nm ροπής, ο οποίος συνδυάζεται με ένα νέο 6-τάχυτο μηχανικό κιβώτιο, με τον λεβιέ του να έχει 10% κοντύτερες διαδρομές.

Η ιπποδύναμη του συνόλου είναι κατά 3 άλογα μικρότερη σε σχέση με την απερχόμενη γενιά, αλλά -σύμφωνα με την ιαπωνική αυτοκινητοβιομηχανία- παρότι η υστέρηση στη μέγιστη ισχύ, αναπληρώνεται με καλύτερη απόδοση της ροπής. Αυτή έρχεται σε 300 σ.α.λ. πιο χαμηλά από ό, τι στο παρελθόν, κάτι που η Honda αναφέρει ότι επιτρέπει στο αυτοκίνητο για καλύτερες εκκινήσεις από στάση.

Επιπλέον, στις ψηλές στροφές, ο κινητήρας διατηρεί για περισσότερη διάρκεια την μέγιστη ισχύ, και πιο συγκεκριμένα από τις 6.000 σ.α.λ. έως την επέμβαση του περιοριστή στροφών στις 6.500 σ.α.λ., δίνοντάς έτσι ένα μεγαλύτερο εύρος στροφών. Ο κινητήρας έχει επίσης πιο γρήγορη απόκριση χάρη στο νέο σφόνδυλο που ζυγίζει 26% λιγότερο από αυτόν στο προηγούμενο Civic Si.

Υπάρχουν δύο προγράμματα λειτουργίας, Normal και Sport που αλλάζουν τις ρυθμίσεις στην ανάρτηση, στην απόκριση του γκαζιού, καθώς και στο σύστημα rev-matching system, το οποίο ανταποκρίνεται σε μόλις 430 millisecond. Ακόμα, η Honda αναφέρει ότι ο κινητήρας ακούγεται καλύτερα, χάρη στην εξάτμιση διπλού πηνίου, που αυξάνει τη ροή των καυσαερίων κατά 27% (σε σύγκριση με το Civic Touring). Επιπλέον, υπάρχει και σύστημα ενεργού ήχου που αναπαράγει τεχνητούς ήχους μέσα στην καμπίνα.

Υπάρχει μικρή γρίλια, LED φωτιστικά σώματα, με τον σχεδιασμό του εσωτερικού να είναι εργονομικός και λιτός. Ο σχεδιασμός του νέου Civic χαρακτηρίζεται ως “πιο πολυτελής, λεπτός και ελαφρύς” από αυτόν της 10ης γενιάς, με το ύψος να έχει μειωθεί, ενώ παράλληλα αυξήθηκε το πλάτος. Οι μπροστά κολόνες έχουν μετατοπιστεί προς τα πίσω, αυξάνοντας έτσι την ορατότητα του οδηγού και των επιβατών, με το πλαίσιο του αυτοκινήτου να είναι 8% πιο στιβαρό.

Ξεχωρίζει η οθόνη αφής 9″ στο κέντρο του ταμπλό, το τριάκτινο τιμόνι, όπως επίσης οι αλουμινένιες και μαύρες γυαλιστερές λεπτομέρειες, με τον ψηφιακό πίνακα οργάνων να φέρει οθόνη 7 ιντσών. Η 11η γενιά του Civic mπροσφέρεται φυσικά και ως hatchback, με την κορυφαία έκδοση του να είναι η πολυαναμενόμενη Type R.