Τον Ιούνιο του 2019 η Porsche παρουσίασε τις 718 Cayman GT4 και 718 Boxster Spyder, και ένα μήνα αργότερα κυκλοφόρησαν οι πρώτες φήμες για την ύπαρξη της RS έκδοσης της 718 Cayman GT4, κάτι το οποίο επιβεβαιώθηκε τον Σεπτέμβριο του ίδιου χρόνου, όταν ένα πρωτότυπο του μοντέλου ξεκίνησε να κάνει δοκιμές στην πίστα του Nurburgring.
Fast forward στο σήμερα και μετά από ένα πολύ εκτενές, διετές πρόγραμμα εξέλιξης και δοκιμών, η Porsche έκανε γνωστό ότι το παγκόσμιο ντεμπούτο της 718 Cayman GT4 RS θα γίνει τον ερχόμενο Νοέμβριο. Το νέο μοντέλο θα είναι το κορυφαίο της οικογένειας 718, με την Porsche να αναφέρει ότι κατά τη διάρκεια των τελικών δοκιμών και της αξιολόγησης, το πρώτο μοντέλο της 718 που φέρει το σήμα RS θα έχει εντυπωσιακά δυναμικά χαρακτηριστικά, τόσο σε ορεινούς δρόμους γεμάτο στροφές, όσο και στην πίστα.
Ο πρεσβευτής της μάρκας και ο οδηγός ανάπτυξης Jorg Bergmeister έχει “γράψει” πολλούς γύρους στην πίστα του Nurburgring Nordschleife, και κατάφερε να πετύχει χρόνο 7 λεπτών και 09,300 δευτ., στην χάραξη των 20,832 χλμ. Ωστόσο, στην χάραξη των 20,6 χιλιομέτρων, η οποία λειτουργούσε μέχρι πριν 2-3 χρόνια ως σημείο αναφοράς, η 718 Cayman GT4 RS ολοκλήρωσε τον γύρο σε 7 λεπτά και 04,511 δευτ.. Ο συγκεκριμένος χρόνος είναι κατά 23,6 δευτ. πιο γρήγορος από αυτόν που έχει σημειώσει η “απλή” 718 Cayman GT4.
Για την προστασία του οδηγού, η 718 Cayman GT4 RS ήταν εξοπλισμένη με αγωνιστικό bucket κάθισμα, ενώ φορούσε τα Pilot Sport Cup 2 R ελαστικά της Michelin, τα οποία θα είναι προαιρετικά διαθέσιμα στο μοντέλο. Μηχανικά, σύμφωνα με τις μέχρι σήμερα πληροφορίες, το αυτοκίνητο θα φορά τον ατμοσφαιρικό 4,0-λίτρων επίπεδο εξακύλινδρο κινητήρα, που θα αποδίδει κοντά στα 500 άλογα, με την κίνηση να στέλνεται στον πίσω άξονα, μέσω ενός αυτόματου PDK κιβωτίου ταχυτήτων.