Πριν δύο εβδομάδες, η Mitsubishi έδωσε στη δημοσιότητα τις πρώτες φωτογραφίες του νέου Outlander PHEV, χωρίς να ανακοινώνει αναλυτικά στοιχεία του plug-in υβριδικού συνόλου. Αυτό έγινε σήμερα, με την ιαπωνική εταιρία να αναφέρει πως με βάση τη νέα πλατφόρμα, η ενσωμάτωση των εξαρτημάτων και η βελτιστοποιημένη διάταξη επιτρέπουν στο νέο μοντέλο να φιλοξενεί έως επτά επιβάτες σε τρεις σειρές καθισμάτων, προσφέροντας ένα νέο επίπεδο άνεσης και χρησιμότητας.

Το νέο Mitsubishi Outlander PHEV φέρει 2 ηλεκτροκινητήρες, έναν ανά άξονα, σε αντίθεση με τη προηγούμενη γενιά που διαθέτει έναν ηλεκτροκινητήρα στον πίσω άξονα, με το αυτοκίνητο να έχει μια μπαταρία ιόντων-λιθίου 20 kWh (από 13,8 kWh του απερχόμενου μοντέλου). Αυτή χαρίζει στο Outlander PHEV μια αμιγώς ηλεκτρική αυτονομία της τάξης των 87 χλμ. (σε κύκλο WLTC), με τη Mitsubishi να αναφέρει ότι η απόδοση των εμπρός και πίσω κινητήρων είναι αυξημένη κατά περίπου 40%.

Χρησιμοποιώντας τους δύο ηλεκτρικούς κινητήρες, το σύστημα ελέγχου όλων των τροχών του Outlander PHEV αποκτά ένα νέο Active Yaw Control (AYC) σύστημα, που μπορεί να μεταφέρει την ισχύ στον μπροστινό και τον πίσω άξονα, ξεχωριστά. Το σύστημα μπορεί επίσης να εφαρμόσει τα φρένα στους αριστερούς ή δεξιούς τροχούς για torque vectoring.

Ακόμα, υπάρχει μια λειτουργία booster, που μπορεί να στείλει περισσότερη ισχύ στον μπροστινό κινητήρα όταν χρειάζεται, με την Mitsubishi αυξάνει επίσης την επιβράδυνση όταν ο οδηγός αφήνει το πόδι του από το γκάζι, μέσω του συστήματος ανάκτησης ενέργειας, για να δώσει στο Outlander PHEV μια αποτελεσματική one-pedal λειτουργία. Ωστόσο, δεν μπορεί να ακινητοποιήσει το αυτοκίνητο, και έτσι χρειάζεται και η χρήση του πεντάλ του φρένου. Το αυτοκίνητο διαθέτει επτά προγράμματα οδήγησης για τον χειρισμό διαφορετικών οδοστρωμάτων και καιρικών συνθηκών.

Η Mitsubishi δεν κάνει καμία αναφορά σχετικά με τον κινητήρα εσωτερικής καύσης, αλλά υποθέτουμε ότι αυτός είναι ο 2,4 λίτρων ατμοσφαιρικός κινητήρας, που έκανε το ντεμπούτο του στην προηγούμενη γενιά της plug-in hybrid (PHEV) έκδοσης του μοντέλου, με την συνολική του απόδοση να ανέρχεται στα 224 άλογα. Η Mitsubishi σημείωσε επίσης ότι το ρεζερβουάρ καυσίμου είναι μεγαλύτερο, επομένως η συνολική αυτονομία του Outlander PHEV είναι αυξημένη.

Αισθητικά, το Outlander PHEV δεν διαφέρει από τη βενζινοκίνητη έκδοση, εκτός από την επιπλέον θύρα για το βύσμα της φόρτισης στο πίσω δεξιά φτερό, καθώς και στα λογότυπα στις εμπρός πόρτες και στο κάλυμμα του χώρου αποσκευών.

Η plug-in hybrid έκδοσης του Outlander θα κυκλοφορήσει στην Ιαπωνία από τον ερχόμενο Νοέμβριο, ενώ στις ΗΠΑ το δεύτερο εξάμηνο του ημερολογιακού έτους 2022. Η ιαπωνική εταιρία δεν ανέφερε τίποτα σχετικά με την κυκλοφορία του νέου Outlander PHEV στην Ευρώπη, το οποίο χαίρει άκρας εκτίμησης, όντας το best selling plug-in υβριδικό SUV του 2020.