Η Koenigsegg παρουσίασε την Agera S το 2012 και απευθυνόταν ειδικά στις αγορές όπου το καύσιμο E85 δεν ήταν διαθέσιμο. Μέχρι το 2014, από το εργοστάσιο της σουηδικής εταιρίας στο Angelholm βγήκαν 5 αυτοκίνητα, με την συγκεκριμένη να είναι η πρώτη που κυκλοφόρησε στο Hong Kong, πριν ακόμα το αυτοκίνητο παρουσιαστεί επίσημα.

Η μη χρήση του καυσίμου E85 κατέστησε άνευ σημασίας τη λειτουργία της ενίσχυσης ισχύος flexfuel της Agera R. Όμως, παρότι δεν είχε τη δυνατότητα flexfuel, η Agera S είχε όλα τα χαρακτηριστικά και τις λειτουργίες της Agera R. Έτσι, παρά το γεγονός ότι δεν λειτουργούσε με βιοκαύσιμο υψηλών οκτανίων, ο 5,0-λίτρος bi-turbo V8 κινητήρας απέδιδε 1.030 άλογα στις 7.100 σ.α.λ. και 1.100 Nm ροπής, στις 4.100 σ.α.λ., όταν λειτουργούσε με βενζίνη 98 οκτανίων. Ωστόσο, η ροπή ήταν μεγαλύτερη των 1.000 Nm, μεταξύ 2.700 και 6.170 σ.α.λ..

Η Agera S επιταχύνει από στάση στα 100 χλμ/ώρα σε 2,9 δευτερόλεπτα, τα 0-200 χλμ/ώρα σε 7,9 δευτερόλεπτα, τα 0-200-0 χλμ/ώρα σε 12,8 δευτερόλεπτα και τα 0-300-0 χλμ/ώρα σε 22,7 δευτερόλεπτα, ενώ η τελική της ταχύτητα είναι στα 400 χλμ/ώρα. Η Agera S ήταν επίσης η πρώτη Koenigsegg που φόρεσε τους πραγματικά επαναστατικούς τροχούς της εταιρίας, οι οποίοι αναπτύχθηκαν και παράχθηκαν από την ίδια.

Οι Hollow Space Carbon Fiber Aircore ζάντες, ήταν εξαιρετικά ελαφριές και πιο ανθεκτικές από οτιδήποτε είχε πατήσει στον δρόμο μέχρι τότε, με τις εμπρός να είναι 19 ιντσών και οι πίσω 20 ιντσών, όντας “ντυμένες” με ελαστικά της Michelin. Η κατανομή βάρους είναι 44:56 μπροστά-πίσω, με την αναλογία βάρους να είναι 1,24 κιλό/ίππο. Μπορεί να πάρει μέχρι 80 λίτρα καυσίμου, ενώ η δύναμη μεταφέρεται στον πίσω άξονα μέσω ενός 7τάχυτου διπλόδισκου αυτόματου κιβωτίου ταχυτήτων και ενός ηλεκτρονικού διαφορικού.

Έχει μήκος 4.293 χλστ., πλάτος 1.996 χλστ., ύψος 1.120 χλστ. και μεταξόνιο 2.662 χλστ.. Τέλος, τα φρένα τής Agera S αποτελούνται από carbon-κεραμικούς δίσκους, διαστάσεων 392×40 χλστ. μπροστά και 380×34 χλστ. πίσω, κάτι που της επιτρέπουν να σταματήσει από τα 100 χλμ/ώρα σε 30,5 μέτρα!

Το αυτοκίνητο του άρθρου έχει διανύσει 3.323 χλμ. από το 2012, και βγήκε πρόσφατα σε διαδικτυακή δημοπρασία. Το υψηλότερο -από τα 76- bid άγγιξε τα £1.006.888, που μεταφράζεται σε €1.192.450 με τις σημερινές ισοτιμίες.