Πόσα άλογα παράγει μια Lamborghini Diablo SV μετά από 24 χρόνια;

Σχετικά άρθρα

Η Lamborghini Diablo αποτέλεσε αφίσα σε πολλά δωμάτια την δεκαετία του 1990 ενώ αρκετοί την θεωρούν ως την τελευταία αληθινή Lamborghini. Πόρτες που ανοίγουν προς τα πάνω, σχήμα από άλλον πλανήτη και ένας κινητήρας πραγματικό θηρίο, ειδικά για την εποχή που βγήκε, ήταν μερικά χαρακτηριστικά που την έκαναν να ριζώσει στα όνειρα πολλών.

Κίνηση παίρνει από τον V12 5,7-λίτρων ατμοσφαιρικό κινητήρα που αποδίδει 517 άλογα, με την κίνηση να στέλνεται στους πίσω τροχούς. Η SV δεν φέρει την ηλεκτρονικά ελεγχόμενη ανάρτηση (αν κι υπήρχε ως εξτρά), ενώ στον εξοπλισμό της, προστέθηκε μια ρυθμιζόμενη αεροτομή από ανθρακονήματα.

Μεγαλύτερα είναι τα φρένα και οι 18αρες εμπρός ζάντες. Σήμα κατατεθέν ήταν οι δύο υπερμεγέθεις αεραγωγοί στο πίσω μέρος και τα αυτοκόλλητα με το “SV” στα πλαϊνά του ιταλικού supercar.

Στο video θα δεις το ιταλικό supercar, παραγωγής 1997, να ανεβαίνει στο δυναμόμετρο και να παράγει 492 άλογα με 581 Nm ροπής.

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Πολύ καλή επίδοση για το Opel Corsa στο τεστ αποφυγής ταράνδου

Το Opel Corsa δοκιμάστηκε στο τεστ αποφυγής ταράνδου, με το μοντέλο να περνά με επιτυχία τη συγκεκριμένη δοκιμασία, με μέγιστη ταχύτητα τα 79 χλμ/ώρα. Το αυτοκίνητο...

Τα ηλεκτρικά θα κοστίζουν λιγότερο από αυτά με κινητήρες εσωτ. καύσης το 2027, αλλά θα έχουν πολύ μεγαλύτερο κόστος επισκευής

Το κόστος κατασκευής των ηλεκτρικών αυτοκινήτων μειώνεται ταχύτερα από ό,τι αναμένει η Ford και σύμφωνα με την πρόβλεψη της Gartner, μιας αμερικανικής εταιρείας τεχνολογικής...

Η Renault δεν θα προσφέρει μόνο ηλεκτρικά αυτοκίνητα από το 2030

Στις αρχές του 2022 η Renault είχε ανακοινώσει πως έως το 2030 η εταιρία θα μεταμορφωθεί σε μια αμιγώς ηλεκτρική εταιρία για την αγορά...

Η κατήγορος του Christian Horner έκανε επίσημη καταγγελία στη FIA

Νέο κεφάλαιο στην υπόθεση Christian Horner, με την γυναίκα κατήγορο να έχει κάνει επίσημη καταγγελία για τη συμπεριφορά του στη FIA, ενώ ετοιμάζεται να...
Autoblog.gr