Πωλείται ξανά η μοναδική Gemballa GTR 600 με αυτούς τους προβολείς

Σχετικά άρθρα

Τον Μάρτιο του 2021, η συγκεκριμένη, μοναδική Gemballa GTR 600 πουλήθηκε σε διαδικτυακή δημοπρασία -μέσω του Collecting Cars- με το υψηλότερο bid να αγγίζει τις £185.000 (€220.000).

Χωρίς να γίνεται επίσημα γνωστός ο αγοραστής, αυτός λογικά είναι η αντιπροσωπεία πολυτελών αυτοκινήτων Hexagon Classics, καθώς από τον περασμένο Σεπτέμβριο έχει βγάλει προς πώληση το εν λόγω αυτοκίνητο, μόνο που αυτή ζητά £295.000 (€353.525). Ίσως για αυτόν τον λόγο δεν έχει πουληθεί ακόμα…

Η συγκεκριμένη Gemballa GTR 600 είναι η μοναδική που φέρει αυτά τα φωτιστικά σώματα, και “ξεκίνησε” τη ζωή της το 1996 ως μια “απλή” 911 (993) Turbo στο Ηνωμένο Βασίλειο. Αρχικά ήταν βαμμένη σε μπλε (Midnight Blue) χρώμα, με ανοιχτό γκρι και μπλε δέρμα στο εσωτερικό.

Ο ιδιοκτήτης της είχε προσθέσει μια σειρά από επιλογές επιπλέον εξοπλισμού, όπως τις Aerokit εμπρός και πίσω αεροτομές, εμπρός μπάρα θόλων, λεβιέ ταχυτήτων και λαβή χειρόφρενου από carbon, σπορ καθίσματα με σκληρό κέλυφος και το X50 Turbo Power Kit. Περίπου ένα χρόνο μετά την παράδοση του αυτοκινήτου, τον Ιούλιο του 1997, ο ιδιοκτήτης έστειλε την 911 Turbo του στις εγκαταστάσεις της Gemballa στη Γερμανία, όπου αναβαθμίστηκε αρχικά σε προδιαγραφές Biturbo 570, με κόστος 56.375 ευρώ.

Πιο συγκεκριμένα, η Gemballa τοποθέτησε εμπρός splitter από την 911 (993) GT2, την πίσω αεροτομή της Turbo GT, σπορ ανάρτηση, σκληρότερες βάσεις για το κιβώτιο ταχυτήτων και αναβαθμισμένα φρένα, με την απόδοση του κινητήρα να αγγίζει τα 570 άλογα, σημαντικά μεγαλύτερη από τα 402 εργοστασιακά άλογα.

Σε αυτό το σημείο, το αυτοκίνητο έφερε πινακίδα κυκλοφορίας “N666 RWW” και διατηρούσε το εργοστασιακό Midnight Blue χρώμα. Ο ιδιοκτήτης, έχοντας απολαύσει το βελτιωμένο αυτοκίνητο του για περίπου ένα χρόνο, αποφάσισε τον Ιούλιο του 1998 να το στείλει και πάλι στη Gemballa για περαιτέρω αναβαθμίσεις. Κατά τη διάρκεια των επόμενων 18 μηνών, η 993 αναβαθμίστηκε ριζικά, με το κόστος να ήταν μεγαλύτερο από 190.000 ευρώ.

Το αποτέλεσμα αυτής της εργασίας, το οποίο περιλάμβανε εκτενή προσωπική αλληλογραφία (με διαγράμματα στο χέρι) μεταξύ του ιδιοκτήτη και του ίδιου του Uwe Gemballa, ήταν ένα άκρως μοναδικό αυτοκίνητο, που συνδυάζει στοιχεία της GTR 600 με την εμφάνιση της Biturbo Le Mans.

Στο πλαίσιο της αναβάθμισης με το GTR 600 πακέτο, η 993 Turbo ουσιαστικά μεταμορφώθηκε πλήρως σε 911 GT2 Evo. Έτσι, τοποθετήθηκαν (εμπρός και πίσω) τα πριτσινωτά kevlar φτερά της GT2, ένα νέο αεροδυναμικό πακέτo με αγωγούς ψύξης για τα φρένα, πλευρικές ποδιές με ενσωματωμένους αεραγωγούς για τα πίσω φρένα, carbon πόρτες (βάρους μόλις 2,9 κιλά η καθεμία) και καπό (3,8 κιλά), πίσω και πλαϊνά πολυκαρβονικά παράθυρα, καθώς και η μεγάλη GT2 Evo πίσω αεροτομή.

Στο μπροστινό μέρος, η Gemballa την έκανε να μοιάζει με την Biturbo Le Mans, με αεροδυναμικά canards και διπλούς προβολείς. Ακόμα, πατούσε σε μονομπούλονες ζάντες μαγνησίου 18 ιντσών της BBS. Κατά την διάρκεια των εργασιών και την ουσιαστική αναβάθμιση του αμαξώματος, ολόκληρο το αυτοκίνητο βάφτηκε εκ νέου σε ασημί (Porsche Polar Silver) χρώμα.

Το εν λόγω αυτοκίνητο είναι ένα από τα μόλις τέσσερα GTR 600 που έχουν ολοκληρωθεί, αλλά το μοναδικό που διαθέτει την Biturbo Le Mans διάταξη των φωτιστικών σωμάτων.

Μηχανικά, έγινε πλήρης ανακατασκευή του 3,6-λίτρων επίπεδου εξακύλινδρου κινητήρα και τοποθετήθηκαν εκκεντροφόροι από την GT2, μεγαλύτερες βαλβίδες εισαγωγής και εξαγωγής, μεταλλικές φλάντζες, ενισχυμένες μπιέλες, αγωνιστικά ελατήρια κλπ. Έλαβε, επίσης, νέα και μεγαλύτερα turbo της KKK, μεγάλο intercooler, ψυγείο λαδιού και νέα σπορ εξάτμιση.

Το αποτέλεσμα ήταν ο κινητήρας να αποδίδει 620 άλογα και 720 Nm ροπή, με την κίνηση να μεταφέρεται σε όλους τους τροχούς, μέσω ενός εξατάχυτου χειροκίνητου κιβωτίου, το οποίο διαθέτει αγωνιστικό GT2 συμπλέκτη και διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης. Για τα 0-100 χλμ/ώρα, η -βάρους 1.150 κιλών- GTR 600 χρειάζεται 3,7 δευτ., και η τελική ταχύτητα της ξεπερνά τα 320 χλμ./ώρα.

Επιπρόσθετα, η ανάρτηση αναβαθμίστηκε με διπλά ελατήρια της H&R με πιο σκληρή ρύθμιση και μειωμένη απόσταση από το έδαφος, και με νέα στηρίγματα των γονάτων των εμπρός αμορτισέρ. Τοποθετήθηκαν οι βάσεις του άξονα μετάδοσης, όπως και οι εμπρός και πίσω αντιστρεπτικές της 911 GT2. Το σύστημα πέδησης είναι και αυτό αναβαθμισμένο με τεράστιους αεριζόμενους μεταλλικούς/κεραμικούς δίσκους 380 χλστ. εμπρός με δαγκάνες 8 εμβόλων της Brembo, και 345 χλστ. δίσκους της Brembo με τετραπίστονες δαγκάνες στο πίσω μέρος.

Ο πρώτος ιδιοκτήτης κράτησε το αυτοκίνητο συνολικά για περίπου έξι χρόνια, γράφοντας περίπου 27.360 χλμ, πριν το πουλήσει τον Μάιο του 2002 στον δεύτερο κάτοχό του. Αυτός το είχε μέχρι τον Απρίλιο του 2008, όταν αγοράστηκε από τον προηγούμενο πωλητή, καθώς από τις αρχές Απριλίου του 2021 βρίσκεται στον σημερινό ιδιοκτήτη, ο οποίος έχει διανύσει μόλις 174 χλμ. Τέλος, τα τελευταία χρόνια, το αυτοκίνητο συντηρήθηκε τακτικά από τους ειδικούς της Porsche στο Carrera Performance στο Horsham της Αγγλίας.

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

BMW M2 CSL από την Alpha-N Performance

Η Alpha-N Performance πρόλαβε την BMW και παρουσίασε την CSL έκδοση της νέας γενιάς της M2. Στιλιστικά η εταιρία τοποθετεί στην Μ2 νέο bodykit...

Τα ηλεκτρικά θα κοστίζουν λιγότερο από αυτά με κινητήρες εσωτ. καύσης το 2027, αλλά θα έχουν πολύ μεγαλύτερο κόστος επισκευής

Το κόστος κατασκευής των ηλεκτρικών αυτοκινήτων μειώνεται ταχύτερα από ό,τι αναμένει η Ford και σύμφωνα με την πρόβλεψη της Gartner, μιας αμερικανικής εταιρείας τεχνολογικής...

Η Renault δεν θα προσφέρει μόνο ηλεκτρικά αυτοκίνητα από το 2030

Στις αρχές του 2022 η Renault είχε ανακοινώσει πως έως το 2030 η εταιρία θα μεταμορφωθεί σε μια αμιγώς ηλεκτρική εταιρία για την αγορά...

Πατέντα της Ferrari αποκαλύπτει εξακύλινδρο υβριδικό κινητήρα υδρογόνου

Η Ferrari έχει προχωρήσει στη κατάθεση διπλώματος ευρεσιτεχνίας για έναν υβριδικό εξακύλινδρο σε σειρά κινητήρα που τροφοδοτείται με υδρογόνο. Τα σχέδια παρουσιάζουν μια πληθώρα...
Autoblog.gr