Το παγκόσμιο πρωτάθλημα Formula 1 του 2004 είχε σαν μεγάλο πρωταγωνιστή τον Michael Schumacher, όπου κατέκτησε για έβδομη φορά τον τίτλο, με 13 νίκες (αριθμό ρεκόρ) σε 18 αγώνες, ενώ το πρωτάθλημα κατασκευαστών κατάκτησε η ομάδα της Ferrari, το έκτο συνεχόμενο, συγκεντρώνοντας 262 βαθμούς.

Στο πρωτάθλημα κατασκευαστών δεύτερη τερμάτισε η BAR-Honda με 119 βαθμούς, έχοντας μια αρκετά σφιχτή μάχη με την εργοστασιακή ομάδα της Renault, η οποία τερμάτισε στην τρίτη θέση με 105 βαθμούς. Οδηγοί της γαλλικής ομάδας ήταν ο Fernando Alonso και Jarno Trulli για τους 15 πρώτους αγώνες, καθώς για τους τρεις τελευταίους αντικαταστάθηκε από τον Jacques Villeneuve.

Το μονοθέσιο της ομάδας ήταν το R24, με τον οίκο δημοπρασιών RM Sotheby’s να βγάζει στο σφυρί αυτό που οδήγησε ο Ισπανός στους τρεις τελευταίους αγώνες της σεζόν, ήτοι στα Grand Prix της Κίνας (τερμάτισε 4ος), της Ιαπωνίας (5ος) και της Βραζιλίας (4ος). Η δημοπρασία θα γίνει στο Παρίσι την ερχόμενη εβδομάδα, με την εκτιμώμενη τιμή πώληση να κυμαίνεται από τα 360.000-460.000 ευρώ.

H R24 είχε στην πλάτη έναν V10 ατμοσφαιρικό κινητήρα 3.000 κ.εκ, με το 2004 να αποτέλεσε μια χρονιά “προοίμιο” αυτού που ακολούθησε από την Renault και τον Alonso, καθώς το 2005 και 2006 ο Ισπανός κατέκτησε με τα R25 και R26 τα δύο του συνεχόμενα πρωταθλήματα.