Το εσωτερικό του VW ID.Buzz

Σχετικά άρθρα

Αυτές είναι οι πρώτες φωτογραφίες από το εσωτερικό του Volkswagen ID.Buzz που θα παρουσιαστεί επίσημα στις 9 του επόμενου μήνα. Το εσωτερικό έχει πολλά κοινά στοιχεία με αυτό το ID.4 και συναντάμε ψηφιακό πίνακα οργάνων, μεγάλη οθόνη αφής στο κέντρο του ταμπλό, αλουμινένια πεντάλ, αναδιπλούμενα τραπεζάκια στα πίσω καθίσματα και αρκετές θήκες για μικροαντικείμενα.

Στην Ευρώπη, η VW σκοπεύει να λανσάρει μια έκδοση με εξαθέσια διάταξη στο εσωτερικό του ID Buzz, η οποία θα στοχεύει συγκεκριμένα σε υπηρεσίες rideshare.

Η ιδέα για την γερμανική εταιρία είναι να δημιουργήσει ένα όχημα που είναι έτοιμο να μπορεί να δεχτεί ένα μεγάλο αριθμό πελατών της Uber ή Lyft, με μόνο ένα όχημα. Έτσι, το ID Buzz θα προσφέρει για κάθε επιβάτη ξεχωριστά καθίσματα, ενώ μπροστά τους θα υπάρχει μια οθόνη, που θα εμφανίσει πληροφορίες σχετικά με τη διαδρομή.

Στην Αμερική, το ID Buzz θα κυκλοφορήσει το 2024 και εκεί το μοντέλο θα είναι ένα πιο παραδοσιακό οικογενειακό van, με καθίσματα για τέσσερις επιβάτες στο πίσω μέρος. Δύο από τα πίσω καθίσματα θα βλέπουν προς τα εμπρός, ενώ τα άλλα δύο θα βλέπουν προς το πίσω μέρος του οχήματος. Το 2025 θα κυκλοφορήσει και το ID. California.

Τέλος, η VW σκοπεύει να λανσάρει και ένα ID Buzz ειδικά κατασκευασμένο για να υπηρεσίες ταχυμεταφορών και παράδοσης πακέτων. Η VW εργάζεται επίσης σε μεγάλο βαθμό στην τεχνολογία αυτόνομης οδήγησης για το ID Buzz, που σκοπεύει να αυτοματοποιήσει την παράδοση των πακέτων.

Η παραγωγή του ID.Buzz θα γίνεται στο εργοστάσιο της VW στο Ανόβερο, όπου σήμερα κατασκευάζει το Amarok. Κίνηση θα παίρνει από έναν ηλεκτροκινητήρα 204 ίππων που θα συνδυάζεται με κιβώτιο μίας σχέσης, με την κίνηση να μεταφέρεται στον πίσω άξονα. Θα έχει τελική ταχύτητα 160 χλμ/ώρα (ηλεκτρονικά περιορισμένη) και οι μπαταρίες ιόντων λιθίου θα προσφέρονται σε χωρητικότητες από 48 kWh έως 111 kWh. Επίσης θα υπάρχει και τετρακίνητη έκδοση, με δύο ηλεκτροκινητήρες, έναν ανά άξονα, που θα αποδίδουν 299 άλογα με 460 Nm ροπής.

Η αυτονομία που θα προσφέρει θα κυμαίνεται από τα 330 έως τα 500 χλμ αναλόγως με τις μπαταρίες που θα εξοπλίζεται, με το επαγγελματικό βαν να έχει ωφέλιμο φορτίο 800 κιλών. Η φόρτιση των μπαταριών κατά 80% με χρήση ταχυφορτιστή 150 kW, θα γίνεται μέσα σε 15 λεπτά για την μπαταρία των 48 kWh και σε 30 λεπτά για την μπαταρία των 111 kWh.

ΠηγήVWidtalk

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Volkswagen ID.Code Concept

Η Volkswagen στην έκθεση του Πεκίνου παρουσίασε το ID.Code Concept, ένα νέο πρωτότυπο SUV που μας δείχνει τη νέα σχεδιαστική φιλοσοφία που θα έχουν...

Διέρρευσε η sedan έκδοση του VW Passat, μόνο για την Κίνα

Η ένατη γενιά του VW Passat έκανε το ντεμπούτο της πέρυσι στην Ευρώπη, αποκλειστικά διαθέσιμη ως estate. Ωστόσο, η κινεζική αγορά έχει διαφορετικές προτιμήσεις,...