Όταν τον Μάρτιο του 1997 η συγκεκριμένη F50 βγήκε από το εργοστάσιο της Ferrari στο Maranello, το τιμόνι βρισκόταν στη -σωστή- αριστερή πλευρά του εσωτερικού. Ωστόσο, η Pininfarina, ο επίσημος coachbuilder της Ferrari, μετέτρεψε συνολικά 8 αυτοκίνητα σε δεξιοτίμονα, με το εικονιζόμενο να είναι ένα εξ αυτών.
Η παραγωγή της F50 περιορίστηκε σε 349 αυτοκίνητα, με την συγκεκριμένη να είναι το 298στό που συναρμολογήθηκε, ενώ η μετατροπή έγινε τον Δεκέμβριο του 2000.
Σύμφωνα με τον RM Sotheby’s, τα αρχεία δείχνουν ότι το αυτοκίνητο τον Μάιο του 2000 έκανε σέρβις με το οδόμετρο να γράφει τότε 12.500 μίλια (20.116 χλμ.), ενώ μέχρι το 2003 είχε διανύσει συνολικά 18.345 μίλια (29.523 χλμ.). Για τα επόμενα 20 -σχεδόν- χρόνια, το αυτοκίνητο έχει οδηγηθεί ελάχιστα, καθώς σήμερα το οδόμετρο γράφει 21.294 μίλια (34.269 χλμ.).
Ο RM Sotheby’s πουλά το αυτοκίνητο μέσω ιδιωτικής πώλησης, με την τιμή του να ανακοινώνεται σε όποιον δείξει ενδιαφέρον. Με την προσφορά δεξιοτίμονων F50 να είναι άκρως περιορισμένη, και τις χώρες που διαθέτουν το τιμόνι στη λάθος πλευρά να είναι πολύ λίγες, δεν αποκλείεται η τιμή που θα αλλάξει χέρια αυτή η F50 να είναι μεγαλύτερη από την τρέχουσα “συναλλαγματική” αξία του αυτοκινήτου, η οποία είναι περίπου στα 3 εκατομμύρια ευρώ.
Διάβασε ακόμα
Να θυμίσω πως ο κινητήρας της F50 είναι δομικό στοιχείο του πλαισίου, όπως και το κιβώτιο/διαφορικό, και σε αυτό εδράζεται η πίσω ανάρτηση, δηλαδή υπάρχει μια αρχιτεκτονική στα πρότυπα των μονοθέσιων της F1. Η χωρητικότητα του V12 κινητήρα είναι 4,7 λίτρα (από τα 3,5 λίτρα της 641) και αποδίδει 512 ίππους στις 8.500 στροφές/λεπτό.
Το βάρος της F50 είναι 1.230 κιλά, με τον κινητήρα να συνδυάζεται με ένα εξατάχυτο μηχανικό κιβώτιο και διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης. Η κίνηση μεταφέρεται φυσικά στους πίσω τροχούς, και για τα 0-100 χλμ/ώρα χρειάζεται 3,7 δευτ., με την τελική ταχύτητα να αγγίζει τα 325 χλμ/ώρα, ήτοι 1 χλμ/ώρα περισσότερο από την τελική ταχύτητα της F40.