Η Volkswagen έδωσε στη δημοσιότητα περισσότερα σκίτσα της νέας γενιάς του Amarok που θα παρουσιαστεί κάποια στιγμή μέσα στο φετινό καλοκαίρι. Το μοντέλο θα βασίζεται στη πλατφόρμα του νέου Ford Ranger και θα φέρει τα ίδια μηχανικά μέρη.

Το Amarok αναπτύχθηκε από ομάδες της γερμανικής εταιρίας στην Αυστραλία και την Ευρώπη, με την παραγωγή του premium pick-up να γίνεται στο εργοστάσιο της Ford στη Νότια Αφρική, καθώς και στην πόλη Pacheco της Αργεντινής.

Το μήκος του μεγαλώνει κατά 10 εκατοστά και φτάνει τα 5,35 μέτρα, ενώ θα είναι και φαρδύτερο από τη τρέχουσα γενιά, προσφέροντας μεγαλύτερους εσωτερικούς χώρους.

H τρίτη γενιά του Amarok θα διαθέτει σημαντικά περισσότερα συστήματα υποβοήθησης οδηγού και θα εντυπωσιάζει με τη συνδεσιμότητά του. Θα παρουσιαστεί μέσα στους επόμενους μήνες και θα κυκλοφορήσει στα τέλη του 2022, με τη γερμανική εταιρία να αναφέρει ότι θα διαθέτει καινοτομίες που δεν έχουν ξαναδεί σε αυτήν την κατηγορία.

Η VW αναφέρει ότι το Amarok και το Ranger θα είναι εντελώς ξεχωριστά προϊόντα, κάτι το οποίο θα επεκταθεί και στις προσπάθειές τους στο μάρκετινγκ, αποφεύγοντας παράλληλα τις παγίδες των rebadging. H Volkswagen δεν αναφέρει με τι κινητήρες θα εξοπλίζει το νέο Amarok, αλλά το νέο Ranger διαθέτει έναν 3.0-λιτρο V6 turbodiesel κινητήρα, καθώς και έναν 2.0-λιτρο single-turbo και έναν 2.0-λιτρο bi-turbo τετρακύλινδρο diesel κινητήρες.

Ο πρώτος θα διατίθεται με δύο διαφορετικά επίπεδα απόδοσης, ενώ ο δεύτερος είναι μία πιο προηγμένη έκδοση υψηλών επιδόσεων για όσους επιθυμούν περισσότερη ισχύ. Επιπλέον, θα υπάρχουν δύο συστήματα κίνησης και στους τέσσερις τροχούς, με ένα ηλεκτρονικό σύστημα κατ’ επιλογήν τετρακίνησης εν κινήσει, ή με ένα νέο, προηγμένο σύστημα μόνιμης τετρακίνησης με αυτόματο πρόγραμμα λειτουργίας που δεν απαιτεί ενέργειες από τον οδηγό.