Στα τέλη του περασμένου Οκτωβρίου, ένα Clio V6 Phase 2 του 2005 βγήκε σε δημοπρασία, με το αυτοκίνητο να πωλείται για 73.000 λίρες Αγγλίας (€86.500), κάνοντας ρεκόρ τιμής.

Τα ρεκόρ, όμως, είναι για να σπάνε, καθώς πριν δύο ημέρες ένα άλλο Clio V6 Phase 2 του 2004 πουλήθηκε για 90.000 λίρες Αγγλίας, ποσό που μεταφράζεται σε €108.608 με τις σημερινές ισοτιμίες, παρότι έχει 27.793 χλμ. στο οδόμετρο.

Όχι και άσχημα για Clio που κόστιζε -τότε- πάνω από 25.000 λίρες Αγγλίας καινούριο! Βέβαια, για αυτά τα χρήματα δεν έπαιρνες ένα απλό Clio… κάθε άλλο μάλιστα.

Τα πίσω καθίσματα είχαν δώσει την θέση τους στον 3,0-λιτρο ατμοσφαιρικό V6 κινητήρα (L7X), προερχόμενο από το Laguna, ο οποίος απέδιδε 230 άλογα στο Phase 1 και 255 στο Phase 2, με τη ροπή να αγγίζει τα 300 Nm σε κάθε περίπτωση. Η κίνηση περνούσε στον πίσω άξονα, μέσω ενός εξατάχυτου κιβωτίου και ελεύθερου διαφορικού.

Το αυτοκίνητο παραγγέλθηκε καινούργιο με το απίστευτα δυσεύρετο Complete Leather Pack (Individual Design), ήτοι ένα ολοκληρωμένο δερμάτινο πακέτο εσωτερικού, το οποίο κόστιζε £3.900. Σύμφωνα με πληροφορίες, μόλις 18 αυτοκίνητα παγκοσμίως είχαν αυτήν την επιλογή. Επιπλέον, το αυτοκίνητο είναι βαμμένο στην εντυπωσιακή απόχρωση του Acid Yellow, με μόλις οκτώ δεξιοτίμονα αυτοκίνητα να είναι σε αυτήν την απόχρωση, από τα 21 παγκοσμίως.

Το εν λόγω αυτοκίνητο ήταν στην κατοχή του πωλητή για 16 χρόνια, με μόνο έναν ιδιοκτήτη πριν από αυτόν, που ήταν η Renault Αγγλίας. Το αυτοκίνητο χρησιμοποιήθηκε αρχικά για διαφημιστικούς σκοπούς ως αυτοκίνητο ασφαλείας της σειράς Clio Cup του 2005, ενώ είχε “εμφανιστεί” και στο φεστιβάλ ταχύτητας του Goodwood το 2005, όπου οδηγήθηκε στην ανάβαση από τον πρώην οδηγό της F1, Patrick Tambay.

Λίγα στοιχεία συνδέουν την V6 έκδοση με το απλό Clio II, καθώς το σασί υπέστη εκτενείς αλλαγές, που αύξησε το βάρος του Phase 1 V6 κατά 300 κιλά, σε σχέση με το 2,0-λιτρο Clio 172 Cup, φτάνοντας τα 1.335 κιλά. Στο λίφτινγκ του Phase II, τοποθετήθηκαν νέοι προφυλακτήρες και φωτιστικά σώματα, με την Porsche να βοηθά τη γαλλική εταιρία και να βελτιώνει/αυξήσει την ιπποδύναμη του κινητήρα.

Η Renault Sport είχε τοποθετήσει πιο σκληρά αμορτισέρ και επανασχεδίασε την ανάρτηση με γνώμονα τη σταθερότητα, κάτι που έλειπε στο pre-facelift. Το facelift του μοντέλου ήταν πιο βαρύ (1.400 κιλά), αλλά τα 0-100 χλμ/ώρα. έρχονταν σε 5,8 δευτ. (0,6 δευτ. πιο γρήγορα από το Phase I), και η τελική του ταχύτητα άγγιζε 245 χλμ/ώρα. Fun Fact: Μέχρι το 2006, είχε τον τίτλο του ισχυρότερου hatchback στον κόσμο.