Επίσημο: Renault Austral

Σχετικά άρθρα

Μετά τη χθεσινή διαρροή, η Renault παρουσίασε σήμερα το Austral, το νέο της SUV που αντικαθιστά το Kadjar και τίθεται στον άκρως έντονο ανταγωνισμό της C-SUV υποκατηγορίας. Το όνομα του προέρχεται από τη λατινική λέξη “australis”, που σημαίνει νότιος και -σύμφωνα με τη Renault- είναι εύηχη σε πολλές ευρωπαϊκές γλώσσες.

Το Austral είναι μέρος του πλάνου “Renaulution” της γαλλικής εταιρίας, η οποία φιλοδοξεί να γίνει το σημείο αναφοράς της αγοράς, και συμπληρώνει τις προτάσεις της εταιρίας στην κατηγορία, μαζί με τα Arkana και Megane E-Tech Electric.

Το αυτοκίνητο βασίζεται στην CMF-CD πλατφόρμα τρίτης γενιάς της Renault-Nissan Alliance, με το μήκος του να είναι 4.510 χλστ., το πλάτος του 1.825 χλστ. και το ύψος του 1.618 χλστ., ενώ το μεταξόνιο αγγίζει τα 2.667 χλστ. Η απόσταση από το έδαφος είναι στα 170 χλστ. με το βάρος της βασικής έκδοσης να είναι 1.373 κιλά. Ο χώρος αποσκευών κυμαίνεται από 430 έως 575 λίτρα, ανάλογα το κινητήριο σύνολο (E-Tech Hybrid) και η δεύτερη σειρά καθισμάτων είναι συρόμενη ή όχι.

Η παραγωγή του Austral γίνεται στο της εταιρίας στην πόλη Palencia της Ισπανίας και σχεδιαστικά ακολουθεί τη νέα γλώσσα της εταιρείας. Στο εμπρός μέρος βλέπουμε να δανείζεται πολλά στοιχεία από το Megane E-Tech Electric και το Captur, με βασικό στοιχείο της εμφάνισης του γαλλικού SUV να είναι η μυώδη σιλουέτα του, τα λαξευμένα LED φωτιστικά σώματα, που φέρουν τη φωτεινή υπογραφή σε σχήμα C, ενώ στο κέντρο της μάσκας υπάρχει το νέο λογότυπο της Renault. Το αυτοκίνητο εξοπλίζεται με ζάντες αλουμινίου 17 έως 20 ιντσών.

Ομοίως, στο πίσω μέρος τα φωτιστικά σώματα μοιάζουν με αυτά που πρωτοείδαμε στο απερχόμενο Megane και διαθέτουν την υπογραφή C. Η Renault αναφέρει ότι το Austral θα είναι διαθέσιμο σε επτά χρώματα, τα Glacier White, Pearl White, Flame Red, Iron Blue, Diamond Black και Shale Grey. Από πλευράς εξοπλισμού υπάρχουν οι εκδόσεις: Equilibre, Evolution, Techno, Techno Esprit Alpine Iconic, Iconic, και Esprit Alpine. Στην παλέτα των χρωμάτων αποκλειστικά για την τελευταία θα υπάρχει και το Satin Shale Grey.

Περνώντας στο εσωτερικό του Austral, αυτό χαρακτηρίζεται από την μεγάλη οθόνη, σχήματος ανάποδου L, που περιλαμβάνει τον ψηφιακό πίνακα οργάνων, και την οθόνη του συστήματος ενημέρωσης και ψυχαγωγίας στη κεντρική κονσόλα. Πιο συγκεκριμένα, πίσω από το τιμόνι υπάρχει η οθόνη 12,3 ιντσών του πίνακα οργάνων, ενώ στο κέντρο η οθόνη αφής είναι 12 ιντσών. Ακόμα, υπάρχει μια μεγάλη οθόνη για το Head-Up Display, 9,3 ιντσών.

Μηχανικά, η Renault εξοπλίζει το Austral με μια ευρεία γκάμα κινητήριων συνόλων. Στη βάση υπάρχει ο 1.300άρης κινητήρας με ήπιο υβριδικό σύστημα 12V, απόδοσης 140 και 160 ίππων, με τον πρώτο να είναι διαθέσιμος με χειροκίνητο κιβώτιο έξι σχέσεων, ενώ το αυτόματο X-Tronic είναι διαθέσιμο και στις δύο επιλογές ισχύος. Η ροπή του κινητήρα με τους 160 ίππους είναι 270 Nm, διαθέσιμη από τις 1.600 έως 3.250 σ.α.λ., με την μικτή κατανάλωση να ανακοινώνεται στα 6,2 λίτρα/100 χλμ. και οι εκπομπές CO2 τα 136 γρ/χλμ.

Ακολουθεί ο 1,2-λίτρων τρικύλινδρος υπερτροφοδοτούμενος βενζινοκινητήρας με ήπιο υβριδικό σύστημα 48V (Mild Hybrid Advanced), που συνδυάζει τον κινητήρα εσωτερικής καύσης, με μια μπαταρία ιόντων λιθίου, όπου η συνδυαστική απόδοση είναι 130 ίππους, και έχει εκπομπές CO2 123 γρ/χλμ., με την Renault να αναφέρει ότι αυτή είναι η καλύτερη εναλλακτική ενός diesel κινητήρα.

Στην κορυφή της γκάμας του μοντέλου, υπάρχει η τελευταία γενιά των υβριδικών συνόλων E-Tech Hybrid, απόδοσης 160 και 200 ίππων αντίστοιχα που συνδυάζουν τον 1,2-λίτρων τρικύλινδρο υπερτροφοδοτούμενο βενζινοκινητήρα, απόδοσης 130 ίππων και 205 Nm ροπής με έναν ηλεκτροκινητήρα, με μια μπαταρία ιόντων λιθίου 1,7 kWh (400V) και με κιβώτιο ταχυτήτων 7 σχέσεων.

Με τα E-Tech Hybrid σύνολα, το αυτοκίνητο έχει την ικανότητα να κινείται το 80% του χρόνου του στους δρόμους της πόλης με πλήρη ηλεκτρική λειτουργία, κάτι που σημαίνει ότι καταναλώνει 40% λιγότερα καύσιμα από ένα συμβατικό SUV, με τις εκπομπές ρύπων να είναι στα 105 γρ/χλμ.

Το νέο Austral είναι διαθέσιμο και με το σύστημα τετραδιεύθυνσης τρίτης γενιάς, 4CONTROL Advanced, το οποίο προσφέρει στο αυτοκίνητο αυξημένη ευελιξία και απαράμιλλη απόδοση. Σε συνδυασμό με τον πίσω άξονα πολλαπλών συνδέσμων υπάρχει μοναδική ισορροπία μεταξύ χειρισμού, άνεσης και σταθερότητας σε όλους τους δρόμους.

Η μέγιστη γωνία διεύθυνσης των πίσω τροχών, που κινούνται αντίθετα από τους μπροστινούς τροχούς, είναι 5 μοίρες, με τον οδηγό να έχει στη διάθεση του τα προγράμματα οδήγησης Eco, Comfort και Sport, αλλά και δύο έξτρα επιλογές Snow και All Roads, από το σύστημα Multi-Sense, από το κουπί που είναι τοποθετημένο -πλέον- πάνω στο τιμόνι.

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Τα ευρωπαϊκά λιμάνια γεμίζουν με απούλητα αυτοκίνητα

Χιλιάδες αυτοκίνητα είναι σήμερα σταθμευμένα σε πολλά ευρωπαϊκά λιμάνια, πολλά από τα οποία προέρχονται από την Κίνα. Αρκετές αυτοκινητοβιομηχανίες έχουν μισθώσει μεγάλες εκτάσεις σε...

Δες μια Pagani Utopia να διασχίζει έναν πλημμυρισμένο δρόμο στο Ντουμπάι

Μια από τις χειρότερες κακοκαιρίες των τελευταίων ετών "χτύπησε" τις περασμένες ημέρες τα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα, με το Ντουμπάι να μετατρέπεται σε μία απέραντη...