Η Porsche έκανε γνωστό πως οι επόμενες γενιές των 718 Boxsterκαι 718 Cayman θα κυκλοφορήσουν το 2025 και θα είναι αμιγώς ηλεκτρικές. Τα αυτοκίνητα θα βασίζονται στο Mission R Concept που παρουσιάστηκε πέρυσι και το βάρος τους θα ανέρχεται κοντά στα 1.650 κιλά, περίπου 300 κιλά περισσότερα από τα σημερινά μοντέλα.

Θα βασίζονται στην PPE πλατφόρμα και εκτός από πισωκίνητα, θα προσφέρονται και ως τετρακίνητα. Η αυτονομία τους θα ανέρχεται περί στα 400 χιλιόμετρα ανά φόρτιση, με την Boxster να διατηρεί την υφασμάτινη οροφή. Χάρη στη τεχνολογία 800V, η μπαταρία τους θα μπορείς να φορτίσει από το 5 έως το 80% μέσα σε 15 λεπτά.

Η παραγωγή τους θα γίνεται στο κύριο εργοστάσιο της Porsche στο Zuffenhausen, στο οποίο η εταιρία θα επενδύσει 500. εκατ. δολάρια προκειμένου αυτό να είναι ικανό να κατασκευάζει τα νέα ηλεκτρικά σπορ μοντέλα, ενώ θα μπορεί παράλληλα να κατασκευάζει και όλες τις εκδόσεις τις 911.

Η Porsche θέλει έως το 2025 το 50% των ετήσιων πωλήσεων της να αποτελείται από υβριδικά και αμιγώς ηλεκτρικά αυτοκίνητα, ενώ έως το 2030 θέλει το 80% του συνόλου των ετήσιων πωλήσεων της να απαρτίζεται από αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα.

Η υβριδική έκδοση της 911 θα παρουσιαστεί μέσα στo 2022-2023 και θα εστιάζει στην απόδοση και όχι στην αποδοτικότητα. Σύμφωνα με τον CEO της Porsche, Oliver Blume, η 911 δεν θα είναι plug-in υβριδική και θα διαθέτει τεχνολογία που ανέπτυξε η γερμανική εταιρία στην αγωνιστική 919.

Συγκεκριμένα η υβριδική 911 θα έχει έναν ηλεκτροκινητήρα 400 Volt που θα είναι τοποθετημένος πάνω στο PDF 8-τάχυτο κιβώτιο ταχυτήτων της ZF που αντέχει έως 800 Nm ροπής. Η μικρή μπαταρία θα βρίσκεται τοποθετημένη στο μπροστά μέρος, βελτιώνοντας την κατανομή βάρους της 911. Η αμιγώς ηλεκτρική 911 αναμένεται στην αγορά γύρω στο 2030.