Στα χαρτιά, το τετρακίνητο Subaru WRX δείχνει να έχει σαφές προβάδισμα απέναντι στο μπροστοκίνητο Hyundai Elantra N, αλλά η πράξη είναι αρκετά διαφορετική.
Η πέμπτη γενιά του WRX βασίζεται στην SGP (Subaru Global Platform) πλατφόρμα και κάτω από το καπό διαθέτει έναν 2,4-λίτρων turbo boxer κινητήρα, απόδοσης 275 ίππων με 350 Nm ροπής, ο οποίος συνδυάζεται είτε με 6-τάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων.
Από την άλλη, το κορεάτικο μοντέλο πωλείται αποκλειστικά στην αγορά της Αμερικής και κινείται από τον γνωστό 2,0-λιτρο τετρακύλινδρο κινητήρα, απόδοσης 280 ίππων με 392 Nm ροπής. Αυτός μεταφέρει την κίνηση στον εμπρός άξονα, με την Hyundai να τον συνδυάζει ένα 6-τάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο.