Το νέο Honda Civic Type R σημείωσε νέο ρεκόρ ταχύτερου γύρου προσθιοκίνητου αυτοκινήτου στη πίστα της Suzuka στην Ιαπωνία, παίρνοντας το ρεκόρ του Honda Civic Type R Limited Edition.

Το νέο μοντέλο πέτυχε χρόνο 2:23.120, όντας 0,873 δευτερόλεπτα ταχύτερο από το Honda Civic Type R Limited Edition προηγούμενης γενιάς, που είχε πετύχει 2:23.993.

Ο συγκεκριμένος χρόνος επιτεύχθηκε από ένα αυτοκίνητο ανάπτυξης του νέου Type R, καθώς αυτό υποβάλλετο στην τελική του αξιολόγηση στις 15 του περασμένου Μάρτη. Το αυτοκίνητο ανάπτυξης διαθέτει ακριβώς τις ίδιες τεχνικές προδιαγραφές με το μοντέλο της έκδοσης παραγωγής, χωρίς τροποποιήσεις ή βελτιώσεις στην απόδοση. Η διάσημη πίστα της Suzuka έχει μήκος 5,8 χλμ. και διακρίνεται για τα υψηλής ταχύτητας chicanes και τις γρήγορες στροφές.

Το αυτοκίνητο φέρει επιθετικό bodykit αποτελούμενο από νέους προφυλακτήρες, πλαϊνές ποδιές, μεγάλη πίσω αεροτομή και διαχύτη. Επίσης υπάρχουν μαύρες ζάντες αλουμινίου με ελαστικά Michelin Pilot Sport 4, μεγάλα φρένα της Brembo, τριπλές απολήξεις εξατμίσεων και οι αναφορές θέλουν το αυτοκίνητο να προσφέρεται αποκλειστικά με χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων.

Το νέο Type R θα είναι το τελευταίο αμιγώς βενζινοκίνητο μοντέλο της Honda στη Γηραιά Ήπειρο, μιας και από το 2023 η ιαπωνική εταιρία έχει κάνει γνωστό πως θα προσφέρει μόνο υβριδικά και ηλεκτρικά αυτοκίνητα στην Ευρώπη.

Σύμφωνα με τις μέχρι σήμερα πληροφορίες, το νέο Civic Type R θα εξακολουθεί να φορά τον 2,0-λιτρο turbo κινητήρα βενζίνης απόδοσης 320+ ίππων με 400+ Nm ροπής, με την κίνηση να στέλνεται στον μπροστά άξονα. Η επίσημη παρουσίασή του νέου Honda Civic Type R είναι προγραμματισμένη να συμβεί κάποια στιγμή μέσα στο έτος.