Τον Φεβρουάριο του 2013 η Nissan ανακοίνωσε την αναγέννηση της Datsun, για να παρουσιάσει το πρώτο της μοντέλο το καλοκαίρι του ίδιου χρόνου, το Go. Η αναβίωση της ιαπωνικής μάρκας ως μια προσιτή επιλογή, επιλέγοντας το ίδιο επιχειρηματικό μοντέλο με την Dacia, δεν ήταν από την πρώτη στιγμή επιτυχημένη.

Παρότι η Nissan επένδυσε χρόνο και χρήμα στην Datsun, πρόσφατα η εταιρία ανακοίνωσε το τέλος της παραγωγής αυτοκινήτων της Datsun στην Ινδία, σηματοδοτώντας τον θάνατο της μάρκας για δεύτερη φορά στην ιστορία της.

Το εργοστάσιο Chennai στην Ινδία ήταν η τελευταία εναπομείνασα μονάδα παραγωγής της Datsun μετά το κλείσιμο των εργοστασίων της στη Ρωσία και την Ινδονησία το 2020. Το κλείσιμο της Datsun ήταν κατά κάποιο τρόπο προκαθορισμένο, λόγω των κακών πωλήσεων. Οι πρώτες αναφορές είδαν το φως της δημοσιότητας το 2019 ως μέρος του σχεδίου αναδιάρθρωσης της Nissan, μετά το σκάνδαλο με τον Carlos Ghosn. Έκτοτε, η Datsun πέθαινε σιγά σιγά.

Παρά το κλείσιμο της εταιρίας, η Nissan δηλώνει ότι παραμένει προσηλωμένη στους ιδιοκτήτες των μοντέλων της Datsun, ανακοινώνοντας ότι θα συνεχίσει να παρέχει after sale υπηρεσίες, ανταλλακτικά και υποστήριξη των εγγυήσεων μέσω του δικού της δικτύου αντιπροσώπων της στην Ινδία.