Πριν ακριβώς τρία χρόνια, το Hyundai Motor Group ανακοίνωσε στρατηγική συμφωνία με τη Rimac Automobili, με σκοπό την ανάπτυξη δύο νέων ηλεκτρικών αυτοκινήτων. Το ένα θα ήταν μια αμιγώς ηλεκτρική παραλλαγή του κεντρομήχανου σπορ αυτοκινήτου της Hyundai N και το δεύτερο ένα όχημα υψηλών επιδόσεων με τεχνολογία κυψελών καυσίμου υδρογόνου.

Οι Hyundai και Kia επένδυσαν €64 εκατομμύρια και €16 εκατομμύρια, αντίστοιχα, στην κροατική εταιρία, για την ανάπτυξη των δύο αυτών μοντέλων, ενώ με την επένδυση αυτή, ο κορεάτικος όμιλος απέκτησε το 11% των μετοχών του Rimac Group.

Ωστόσο, το 2021 η Porsche αύξησε τη συμμετοχή της στην εταιρία του Mate Rimac στο 24%, ενώ παράλληλα ίδρυσαν από κοινού την Bugatti Rimac. Η τελευταία ανήκει στο Rimac Group (55%) και στην Porsche AG (45%). Αυτό, σύμφωνα με τις τελευταίες πληροφορίες, οδήγησε την Hyundai να τερματίσει τη συνεργασία της με τη Rimac.

Οι δύο πλευρές έχουν τερματίσει την ανάπτυξη του υδρογονοκίνητου οχήματος, αλλά το ηλεκτρικό σπορ μοντέλο δεν έχει πεθάνει, ακόμα. Αυτό λέγεται ότι θα κυκλοφορήσει στις αρχές του 2023, με την Hyundai να ολοκληρώνει in-house την ανάπτυξή του.