Ο Zak Brown, ο CEO της McLaren Racing ξεκαθάρισε πως η βρετανική εταιρία δεν θα πουληθεί στην Audi. Ο Αμερικανός απέρριψε το ενδεχόμενο πώλησης της βρετανικής ομάδας στην Audi, η οποία πλέον σταθμίζει τις επιλογές της για την είσοδό της στην F1 το 2026, εξετάζοντας τις επιλογές των Williams, Aston Martin, και Sauber.

Παρά το ενδιαφέρον της γερμανικής εταιρίας να εξαγοράσει την McLaren, ο Brown από το Μαϊάμι κατέστησε σαφές πως οι μέτοχοι της εταιρίας “είναι πολύ αφοσιωμένοι στη McLaren”, προσθέτοντας:

Είχαμε συνομιλίες με την Audi και δεν είμαστε προς πώληση. Είμαστε πολύ αφοσιωμένοι στο μέλλον μας και τα πάμε πολύ καλά στην πίστα. Οι μέτοχοι κάνουν σημαντικές επενδύσεις για να δώσουν στην ομάδα τους πόρους που χρειαζόμαστε για να επιστρέψουμε στη κορυφή, και εμπορικά τα πάμε πολύ καλά. Το ηθικό στην ομάδα είναι πολύ καλό.

Δεν έχουμε κανένα συμφέρον να πουλήσουμε την αγωνιστική ομάδα. Είμαστε η McLaren F1. Αυτό θα παραμείνουμε και θα παραμείνουμε κύριοι της αγωνιστικής ομάδας.

Η εμπιστοσύνη του Brown για το μέλλον της McLaren βασίζεται στη βελτιωμένη οικονομική κατάσταση της ομάδας, η οποία έχει ανατραπεί από τα προβλήματα που δημιουργήθηκαν στην έναρξη της πανδημίας το 2020.

Συγκεκριμένα, ανέφερε τη συμφωνία ύψους 185 εκατομμυρίων δολαρίων με τον επενδυτή MSP Sports Capital, επένδυση που δίνει στην ομάδα πιο γερές βάσεις για να λαμβάνει αποφάσεις προς το συμφέρον της.

Είμαστε σε μια πολύ δυνατή θέση που δεν ήμασταν πριν από 18 μήνες. Η MSP Sports Capital μπήκε και επένδυσε και όλοι γνωρίζετε την κατάσταση στην οποία βρισκόμασταν πριν από 18 μήνες. Η κατάσταση αυτή πλέον μοιάζει λες και ήταν πολύ καιρό πριν, ειδικά αν αναλογιστεί κανείς τη σημερινή κατάσταση.

Οι όροι μας για οποιαδήποτε συνεργασία είναι να διατηρήσουμε την ιδιοκτησία της αγωνιστικής ομάδας. Και αν κάποιος θέλει να έχει μια συνομιλία διαφορετική από αυτήν, τότε δεν υπάρχει συζήτηση.

Ο Brown είπε πως παρότι η πρόταση εξαγοράς της Audi έχει απορριφθεί, η McLaren δεν έχει αποφασίσει ακόμη τι κινητήρα θα χρησιμοποιεί από το 2026 και έπειτα:

Δεν θα εξετάσουμε μια εξαγορά της McLaren, αλλά εναπόκειται στον Andreas Seidl να αποφασίσει ποια μονάδα ισχύος θέλει στο πίσω μέρος του μονοθεσίου.