Μόλις δύο 24ωρα μετά τις πρώτες πληροφορίες που έδωσε η BMW, σήμερα διέρρευσαν μερικές φωτογραφίες του XM, οι οποίες αποκαλύπτουν πολλά στοιχεία από τον σχεδιασμό του αυτοκινήτου, καθώς το καμουφλάζ που φέρει είναι ελάχιστο.
Εμφανισιακά, η έκδοση παραγωγής του XM θα είναι ίδια κατά 90% με το XM Concept, με την παραγωγή του να γίνεται στο εργοστάσιο της BMW στο Spartanburg της Νότιας Καρολίνας στις ΗΠΑ.
Έχει σχεδόν τέλεια κατανομή βάρους ανάμεσα στους δύο άξονες, με την ενεργή Μ Professional ανάρτηση να βρίσκεται στον βασικό εξοπλισμό. Αυτή διαθέτει ηλεκτρονικά ελεγχόμενα αμορτισέρ, νέα ελατήρια, ενώ για πρώτη φορά σε M μοντέλο της BMW, υπάρχει ηλεκτρομηχανικό σύστημα σταθεροποίησης των κλίσεων του αμαξώματος με τεχνολογία 48-volt.
Με την πρόσθετη λειτουργία Active Roll Comfort, το σύστημα μειώνει την τάση κλίσης εξαιτίας των ανωμαλιών του οδοστρώματος, στη μία πλευρά. Την ίδια στιγμή, ρυθμίζει ενεργά το ύψος του αμαξώματος στην αντίστοιχη πλευρά του οχήματος. Το Integral Active Steering αποτελεί επίσης μέρος του στάνταρ εξοπλισμού του μοντέλου της BMW M για πρώτη φορά και προάγει την ευελιξία και τη δυναμική συμπεριφορά στις στροφές, καθώς και την ευστάθεια κατά την αλλαγή λωρίδων.