Toyota GR Corolla Morizo Edition με μεγαλύτερη ροπή και μικρότερο βάρος

Σχετικά άρθρα

Δύο μήνες μετά τα αποκαλυπτήρια του GR Corolla και περίπου 4 μήνες πριν την επίσημη κυκλοφορία του, η Toyota αποκάλυψε σήμερα μια ειδική έκδοση του μοντέλου. Ο λόγος για το GR Corolla Morizo Edition, το οποίο είναι το ψευδώνυμο που χρησιμοποιεί ο πρόεδρος της Toyota, Akio Toyoda, όταν κάθεται πίσω από το τιμόνι των αγωνιστικών αυτοκινήτων.

Η Morizo Edition προστίθεται στην “βασική” Core και την Circuit Edition, και θα βγει σε περιορισμένη παραγωγή μόλις 200 μονάδες παγκοσμίως για το model year 2023. Το GR Corolla Morizo Edition διαθέτει μια σειρά από αναβαθμίσεις της απόδοσης του, που υπόσχονται να το κάνουν ακόμα πιο ισχυρό και πιο απολαυστικό στην πίστα.

Το αυτοκίνητο θα είναι διαθέσιμο σε δύο χρώματα, το λευκό Windchill Pearl και το γκρι ματ Matte Gray. Μηχανικά δεν υπάρχουν αλλαγές και κάτω από το καπό υπάρχει ο τρικύλινδρος 1.600άρης turbo κινητήρα (G16E-GTS), η απόδοση του οποίου παραμένει στα 304 άλογα στις 6.500 σ.α.λ., αλλά η ροπή της Morizo Edition έχει αυξηθεί από τα 370 Nm στα 400 Nm.

Η κίνηση μεταφέρεται σε όλους τους τροχούς, αποκλειστικά μέσω ενός 6τάχυτου χειροκίνητου κιβωτίου και δύο Torsen διαφορικών περιορισμένης ολίσθησης (εμπρός και πίσω), με την Toyota να αναφέρει ότι οι σχέσεις του κιβωτίου είναι πιο “κοντές” και υπόσχεται ότι βελτιώνουν την επιτάχυνση.

Ωστόσο, οι μεγαλύτερες αλλαγές έρχονται μέσω μιας σειράς μέτρων εξοικονόμησης βάρους. Αυτό σημαίνει ότι η Morizo Edition ζυγίζει 45 κιλά λιγότερο από την έκδοση Circuit, με την εξοικονόμηση βάρους να έρχεται μέσω της αφαίρεσης των πίσω καθισμάτων, των ηχείων στις πίσω πόρτες, των πίσω ηλεκτρικών παραθύρων και του υαλοκαθαριστήρα και του μηχανισμού του στο τζάμι της πόρτας του χώρου αποσκευών.

Επιπλέον, υπάρχουν νέες σφυρήλατες ζάντες 18 ιντσών, “ντυμένες” με τα Pilot Sport Cup 2 ελαστικά της Michelin. Η οροφή του GR Corolla Morizo Edition είναι από σφυρήλατο carbon, το καπό του κινητήρα από αλουμίνιο, όπως επίσης και τα πάνελ των μπροστινών πορτών, ενώ έχουν τοποθετηθεί νέοι αγωγοί για τα εμπρός φρένα.

Τέλος, η ιαπωνική αυτοκινητοβιομηχανία έχει τοποθετήσει νέα αμορτισέρ βαμμένα σε κόκκινο χρώμα, ενώ έχει επαναρυθμίσει την ανάρτηση, ώστε ο οδηγός να έχει μια αίσθηση ακριβείας για αγώνες.

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Η Toyota ανακαλεί 211.000 Prius

Η Toyota προχωρά στην ανάκληση 211.000 Prius και Prius Prime, παγκοσμίως, παραγωγής 2023 και 2024, επειδή οι πίσω πόρτες ενδέχεται να ανοίξουν απροσδόκητα. Το Prius...

Suzuki: Παραγωγή 30 εκατομμυρίων αυτοκινήτων στην Ινδία

Η Suzuki ανακοίνωσε ότι η συσσωρευμένη παραγωγή αυτοκινήτων ξεπέρασε τις 30 εκατομμύρια μονάδες στην Ινδία στο τέλος Μαρτίου. Η Ινδία γίνεται η δεύτερη χώρα -μετά...