Η GTO Engineering συνεχίζει την εξέλιξη του Squalo, και σήμερα μας παρουσιάζει το carbon μονοκόκ που θα βασίζεται το μοντέλο, καθώς και τον 4,0-λιτρο ατμοσφαιρικό V12 κινητήρα του.

Τόσο το μονοκόκ όσο και όλα τα πάνελ του αμαξώματος του Squalo θα είναι κατασκευασμένα από carbon, διασφαλίζοντας ότι το αυτοκίνητο θα ζυγίζει λιγότερο από 1.000 κιλά, με την βρετανική εταιρεία να λέει ότι το Squalo θα έχει πολύ χαμηλό κέντρο βάρους και κατανομή μαζών στο 55/45 (εμπρός/πίσω).

Εκτός από αυτά, έχουν γίνει διάφορα άλλα βήματα για να διασφαλιστεί ότι το αυτοκίνητο είναι όσο το δυνατόν ελαφρύτερο. Για παράδειγμα, θα διαθέτει μια ελαφριά μίζα, ενώ ο συμπλέκτης και ο σφόνδυλος (βολάν) θα είναι 25% ελαφρύτερα από τα υπόλοιπα του ανταγωνισμού.

Μηχανικά, ο κινητήρας θα διαθέτει τέσσερις εκκεντροφόρους και θα παράγει πάνω από 460 άλογα, με το όριο περιστροφής να αγγίζει τις 10.000 σ.α.λ., με την GTO Engineering να στοχεύει το βάρος του χειροποίητου κινητήρα να είναι μικρότερο των 165 κιλών.

Το Squalo θα διαθέτει πεντατάχυτο χειροκίνητο transaxle κιβώτιο ταχυτήτων της Hewland, το οποίο θα συνδυάζεται με διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης και υπολογίζεται ότι το συνολικό βάρος θα είναι κάτω από 70 κιλά, όντας ένα από τα ελαφρύτερα και πιο συμπαγή πακέτα που έχει δει η βιομηχανία.