Η GTO Engineering ολοκλήρωσε ένα ακόμα βασικό στάδιο της εξέλιξης του Squalo, καθώς η βρετανική εταιρία επιβεβαίωσε τη συνεργασία της για την ανάπτυξη και κατασκευή του κιβωτίου και του συστήματος μετάδοσης με την Hewland.

Το Squalo θα διαθέτει ένα πεντατάχυτο χειροκίνητο transaxle κιβώτιο ταχυτήτων, το οποίο θα συνδυάζεται με ένα διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης και υπολογίζεται ότι το συνολικό βάρος θα είναι κάτω από 70 κιλά, όντας ένα από τα ελαφρύτερα και πιο συμπαγή πακέτα που έχει δει η βιομηχανία.

Το μοντέλο βρίσκεται στη φάση της ανάπτυξης και θα ζυγίζει λιγότερο από 1.000 κιλά, καθώς θα βασίζεται σε ένα σωληνωτό ατσάλινο πλαίσιο, με υποπλαίσια κατασκευασμένα από αλουμίνιο, ενώ το αμάξωμα θα είναι κατασκευασμένο από carbon.

Μηχανικά, το Squalo θα φορά έναν 4,0-λιτρο ατμοσφαιρικό V12 κινητήρα, ο οποίος εξελίσσεται και θα κατασκευαστεί στο χέρι στις εγκαταστάσεις της GTO Engineering. Αυτός θα διαθέτει τέσσερις εκκεντροφόρους και θα παράγει πάνω από 460 άλογα, με το όριο περιστροφής να αγγίζει τις 10.000 σ.α.λ.