Ο Thomas Schafer, o επικεφαλής εμπορικών σημάτων όγκου πωλήσεων του VW Group και CEO της Volkswagen, δήλωσε πως η Volkswagen, η Seat και η Skoda θα γίνουν ακόμη πιο όμοιες, αφού θα μοιράζονται περισσότερα ανταλλακτικά και εργοστάσια, καθώς η αυτοκινητοβιομηχανία επιδιώκει να αυξήσει την κερδοφορία στην πιο προσιτή γκάμα του χαρτοφυλακίου της.
Στο παρελθόν, χάσαμε πάρα πολύ χρόνο ασχολούμενοι ο ένας με τον άλλον. Ο ανταγωνισμός είναι έξω, δεν είναι μέσα στην εταιρεία,
είπε ο Schafer προσθέτοντας πως για να διαφοροποιήσει τις Volkswagen, Seat και Skoda, το VW Group θα δώσει έμφαση στον ατομικό σχεδιασμό.
Η εταιρεία αγωνίζεται εδώ και καιρό να μειώσει την πολυπλοκότητα των πολλών εκδόσεων κινητήρων και διακοσμητικών σε όλη την γκάμα των μοντέλων της, από το Fabia μέχρι το Touareg.
Τα μοντέλα όγκου αποτελούν περίπου το 80% των παγκόσμιων παραδόσεων της Volkswagen, καθιστώντας τα “τον πυρήνα της εταιρείας”, σύμφωνα με τον Schafer, ο οποίος είπε πως η VW στοχεύει σε αύξηση του περιθωρίου κέρδους κατά 20%
Ο Schafer έγινε CEO της μάρκας Volkswagen την 1η Ιουλίου, όταν ανέλαβε επίσης τη γενική ευθύνη των εμπορικών σημάτων όγκου του VW Group.
Το VW Group πρέπει να γίνει πιο ανταγωνιστικό απέναντι σε αντιπάλους της που κυμαίνονται από την Tesla έως τους mainstream κατασκευαστές, όπως η Stellantis.
Οι μάρκες μαζικής αγοράς του ομίλου που μοιράζονται περισσότερα εργοστάσια και βελτιώνουν τη συνεργασία στην παραγωγή και την ανάπτυξη θα συμβάλουν στην επίτευξη του στόχου της αποδοτικότητας,
είπε ο Schaefer.