Η Porsche γίνεται μια ακόμη εταιρία που εξετάζει το υδρογόνο ως καύσιμο αφού ανέπτυξε εικονικά έναν V8 κινητήρα εσωτερικής καύσης που “καίει” υδρογόνο.
Μάλιστα η αυτοκινητοβιομηχανία προσομοίωσε ένα μεγάλο πολυτελές όχημα βάρους 2.650 κιλών και αντίστοιχο με την Cayenne, να κινείται στο Nurburgring Nordschleife με τον συγκεκριμένο κινητήρα και να καταφέρνει να ολοκληρώνει έναν γύρο στα 8 λεπτά και 20,2 δευτερόλεπτα. Στην εικονική δοκιμή, το αυτοκίνητο έπιασε ταχύτητες έως 261 χλμ/ώρα.
Η Porsche χρησιμοποίησε τον V8 των 4,4 λίτρων της ως σημείο εκκίνησης για την εικονική ανάπτυξη, τροποποιώντας τον ώστε να αντέχει σε υψηλότερο λόγο συμπίεσης και καύσης.
Σύμφωνα με την Porsche, τα turbo έπρεπε να παρέχουν διπλάσια μάζα αέρα σε σχέση με τον βενζινοκινητήρα, αλλά οι χαμηλότερες θερμοκρασίες καυσαερίων το έκαναν δύσκολο, αναγκάζοντας την να εγκαταστήσει ηλεκτρικά turbo.
Ο κινητήρας παράγει περίπου 600 άλογα, 598 για την ακρίβεια (440 kW) με τις διαφορετικές διαμορφώσεις των turbo να είχαν ως αποτέλεσμα ο κινητήρας να παρουσιάζει διαφορετικά πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα.
Η προσομοίωση της Porsche αποκάλυψε ότι ο κινητήρας θα μπορούσε να πληροί τα πρότυπα εκπομπών ρύπων Euro 7. Ο κινητήρας υδρογόνου είναι πιο περίπλοκος και ακριβός από έναν παραδοσιακό βενζινοκινητήρα, αλλά δεν απαιτεί σύστημα μετεπεξεργασίας καυσαερίων, κάτι που τον κάνει συγκρίσιμο από πλευράς κόστους σε σχέση με έναν κινητήρα βενζίνης.
Η Porsche υποστηρίζει πως δεν βρίσκεται στα σχέδια της να περάσει τον κινητήρα στην παραγωγή στην τρέχουσα μορφή του. Ωστόσο, αυτός δεν ήταν ο στόχος της δοκιμής, καθώς η εταιρεία, την διεξήγαγε ώστε να εξετάσει τις δυνατότητες της τεχνολογίας. Όπως αναφέρει στην ανακοίνωσή της η Porsche, η έρευνα την βοήθησε να αποκτήσει πολύτιμες γνώσεις σχετικά με τους κινητήρες υδρογόνου υψηλής απόδοσης.