Τα αυτόματα συστήματα φρεναρίσματος χρειάζονται βελτίωση τη νύχτα

Σχετικά άρθρα

Τα αυτόματα συστήματα πέδησης έκτακτης ανάγκης μπορούν να βοηθήσουν στην αποφυγή συγκρούσεων με οχήματα και πεζούς. Ωστόσο, όταν πρόκειται για πεζούς, φαίνεται ότι πολλά από αυτά τα συστήματα έχουν τα ίδια ελαττώματα με τους ανθρώπους. Δεν βλέπουν το ίδιο καλά όταν δύει ο ήλιος.

Αυτό είναι το συμπέρασμα μιας νέας έρευνας του Insurance Institute for Highway Safety (IIHS), του αντίστοιχου οργανισμού των ΗΠΑ με το Euro NCAP, σχετικά με την αποτελεσματικότητα των συστημάτων αυτόματης πέδησης μετά το σκοτάδι.

Σύμφωνα με τον μη κερδοσκοπικό οργανισμό, το 75% των συγκρούσεων αυτοκινήτου-πεζού συμβαίνουν μετά το σκοτάδι, επομένως ξεκίνησε μια νέα σειρά δοκιμών για την αξιολόγηση αυτών των συστημάτων σε νυχτερινές συνθήκες. Τα αποτελέσματα δεν ήταν καλά, καθώς μόνο 4 από τα 23 οχήματα κέρδισαν την βαθμολογία Superior, την υψηλότερη δυνατή βαθμολογία. 7 βαθμολογήθηκαν ως Advanced, 8 με Basic και 4 δεν βαθμολογήθηκαν καθόλου. Συγκριτικά, 19 από τα ίδια 23 αυτοκίνητα βαθμολογήθηκαν με Superior και Advanced στις ίδιες δοκιμές σε συνθήκες ημέρας.

Τα οχήματα με την υψηλότερη κατάταξη ήταν τα Nissan Pathfinder, Toyota Camry, Toyota Highlander και Ford Mustang Mach-E . Από αυτά, μόνο το Pathfinder απέφυγε την σύγκρουση πεζού σε όλα τα σενάρια. Στο άλλο άκρο του φάσματος, τα Toyota Tacoma, Honda Pilot, Nissan Altima και Chevrolet Malibu δεν κερδίζουν καμία βαθμολογία, καθώς αυτά είτε μετά βίας επιβράδυναν, είτε συνέχισαν με πλήρη ταχύτητα σε όλες τις δοκιμές.

Τα Honda Accord, Hyundai Palisade, Hyundai Sonata, Nissan Frontier, Nissan Murano, Subaru Ascent και Subaru Outback βαθμολογήθηκαν ως Advanced, με τα Chevrolet Traverse, Ford Explorer, Ford Maverick, Ford Ranger, Mazda CX-9, Volkswagen Atlas, Volkswagen Atlas Cross Sport και Volkswagen Tiguan να βαθμολογούνται ως Basic.

Οι νυχτερινές δοκιμές περιλαμβάνουν πολλαπλές διελεύσεις σε διάφορες ταχύτητες, χρησιμοποιώντας τους προβολείς μεσαίας και μεγάλης σκάλας. Ένας ενήλικας που διασχίζει το δρόμο και ένας ενήλικας που περπατά παράλληλα είναι οι δύο πιο συνηθισμένες καταστάσεις, με τις δοκιμές να στα 12 μίλια/ώρα (19 χλμ/ώρα) και 25 μίλια/ώρα (40 χλμ/ώρα) στο σενάριο που ένας ενήλικας διασχίζει τον δρόμο και στα 25 μίλια (40 χλμ/ώρα) και 37 μίλια/ώρα (60 χλμ/ώρα) στο σενάριο που ένας ενήλικας περπατά στην άκρη της λωρίδας του δρόμου.

Όπως περιμέναμε, τα περισσότερα από αυτά τα συστήματα AEB για πεζούς δεν λειτουργούν πολύ καλά στο σκοτάδι. Αλλά είναι σαφές ότι οι αυτοκινητοβιομηχανίες μπορούν να ανταποκριθούν σε αυτή τη νέα πρόκληση, καθώς η Ford, η Nissan και η Toyota κερδίζουν ανώτερες βαθμολογίες σε ορισμένα μοντέλα τους.

δήλωσε ο πρόεδρος του IIHS, David Harkey.

ΠηγήIIHS

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Πατέντα της Ferrari αποκαλύπτει εξακύλινδρο υβριδικό κινητήρα υδρογόνου

Η Ferrari έχει προχωρήσει στη κατάθεση διπλώματος ευρεσιτεχνίας για έναν υβριδικό εξακύλινδρο σε σειρά κινητήρα που τροφοδοτείται με υδρογόνο. Τα σχέδια παρουσιάζουν μια πληθώρα...
Autoblog.gr