Η Maturo Competition Cars είναι με νέα Ολλανδική εταιρία που ετοιμάζει υπέροχες restomod Lancia Delta. Η εταιρία ετοιμάζει τα Maturo Classic, Maturo Stradale και Maturo Rally, με το restomod να ξεκινά με μια Delta αυτοκίνητο-δότη. Η εταιρία αποσυναρμολογεί πλήρως το αυτοκίνητο και ενισχύει το πλαίσιο με επιπλέον 250 σημειακές συγκολλήσεις και προσαρμοσμένο κλωβό, αυξάνοντας έτσι την ακαμψία του.

Ο 2,0-λιτρος τετρακύλινδρος κινητήρας αποκτά μεγαλύτερη Garrett τουρμπίνα, μεγαλύτερο intercooler, σφυρήλατα πιστόνια και σφυρήλατες μπιέλες, νέα μπεκ και νέο σύστημα καυσίμου, ενώ νέα είναι και η πλεξούδα καλωδίωσης, με την ECU να αποκτά νέο πρόγραμμα. Πλέον η τουρμπίνα σηκώνει πίεση 1,8 bar από 1,2 και έτσι η απόδοση του κινητήρα από τα 200 άλογα αυξάνεται στα 380 άλογα και στα 550 Nm ροπής.

Το πεντατάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο ανακατασκευάζεται ώστε να αντέχει τη πρόσθετη ιπποδύναμη, με την εταιρία να τοποθετεί μπλοκέ διαφορικά με άξονες που κατασκευάζονται από ένα κράμα που δημιουργήθηκε για τα μονοθέσια της Formula 1 που τα κάνει ικανά να μπορούν να αντέξουν γωνίες έως και 40 μοιρών χωρίς παραμόρφωση. Η ανάρτηση είναι ρυθμιζόμενη και το σύστημα πέδησης είναι νέο.

Τα πάνελ του αμαξώματος είναι κατασκευασμένα από ανθρακονήματα και ζυγίζουν 45 κιλά λιγότερα από τα εργοστασιακά, με το αυτοκίνητο να ζυγίζει 1.200 κιλά. Στο εσωτερικό υπάρχουν δερμάτινες και Alcantara επενδύσεις, carbon, αλουμινένια και διακοσμητικά τιτανίου, όπως και carbon bucket καθίσματα της Sparko.