H Peugeot ανανεώνει το e-208 με το αυτοκίνητο να αποκτά δυνατότερο ηλεκτροκινητήρα που αποδίδει 156 άλογα, 20 περισσότερα από πριν ή αν προτιμάς αύξηση 15%, με την ροπή να παραμένει η ίδια στα 260 Nm ροπής.

Επιπλέον το ηλεκτρικό μοντέλο της γαλλικής εταιρίας αποκτά μια νέα μπαταρία 51 kWh με ωφέλιμη χωρητικότητα 48,1 kWh που λειτουργεί στα 400 Volt και αυξάνει την αυτονομία κατά 10,5%/38 χλμ, στα 400 χλμ. Η μπαταρία φορτίζει με ταχυφορτιστή έως 100 kW, κάτι που σημαίνει πως από το 20 έως το 80% χρειάζεται λιγότερο από 25 λεπτά.

Από την αρχή του έτους μέχρι και τον Αύγουστο το Peugeot e-208 είναι το ηλεκτρικό μοντέλο της B κατηγορίας με τις περισσότερες πωλήσεις στην Ευρώπη και διαθέτει αντλία θερμότητας που σε συνδυασμό με έναν αισθητήρα υγρασίας στο παρμπρίζ βοηθά στη διατήρηση της φόρτισης κατά τη χρήση του κλιματισμού.

Επίσης εξοπλίζεται με ζάντες 16″ με ελαστικά χαμηλής αντίστασης κύλισης, με την Peugeot να βελτίωσε επίσης το κιβώτιο για μεγαλύτερη αυτονομία εκτός πόλης.

Με τις παραπάνω αναβαθμίσεις, το e-208 υπόσχεται αυξημένη αυτονομία κατά 17,65% και μειωμένη κατανάλωση κατά 15% σε σχέση με την αρχική έκδοση του που κυκλοφόρησε το 2019. Η Peugeot έχει κατασκευάσει από τότε μέχρι σήμερα περίπου 110.000 e-208.