Το ύστατο χαίρε στον ατμοσφαιρικό 5.200 κ.εκ V10 κινητήρα λέει η Audi με το R8 V10 GT RWD. Η σκληροπυρηνική έκδοση του R8 αποδίδει 620 άλογα με 565 Nm ροπής, διαθέσιμα από τις 6.400 έως τις 7.000 σ.α.λ.

Ο κινητήρας έχει όριο περιστροφής τις 8.700 σ.α.λ, με το αυτοκίνητο να κάνει τα 0-100 χλμ/ώρα σε 3,4 δευτερόλεπτα, τα 0-200 χλμ/ώρα σε 10,1 δευτερόλεπτα, με την τελική ταχύτητα να αγγίζει τα 320 χλμ/ώρα.

Η κίνηση στέλνεται στον πίσω άξονα μέσω 7-τάχυτου αυτόματου κιβωτίου διπλού συμπλέκτη, με το αυτοκίνητο να ζυγίζει 20 κιλά λιγότερο από το R8 V10 RWD, αγγίζοντας τα 1.570 κιλά.

Η μείωση του βάρους προήλθε από τις νέες σφυρηλατητές ζάντες 20″ με ελαστικά Michelin Sport Cup 2, από τα κεραμικά φρένα, από τα bucket καθίσματα και από την μπροστινή αντιστρεπτική ράβδο, κατασκευασμένη από πλαστικό ενισχυμένο με ανθρακονήματα (CFRP).

Στιλιστικά υπάρχει νέο αεροδυναμικό bodykit κατασκευασμένο από carbon, μαύρα σήματα, με το αυτοκίνητο να προσφέρεται σε 3 χρώματα: ματ γκρι (Suzuka Gray), μεταλλικό γκρι (Daytona Grey Metallic) και κόκκινο μεταλλικό (Tangorot Metallic). Στο εσωτερικό συναντάμε κόκκινες πινελιές και ειδικό ταμπελάκι.

Μόλις 333 Audi R8 GT RWD θα κατασκευαστούν, με αρχική τιμή τις 225.000 ευρώ στη Γερμανία.