Σήμερα άνοιξε τις πύλες η έκθεση αυτοκινήτου στο Παρίσι (ναι, γίνονται ακόμα εκθέσεις) και στο περίπτερο της Alpine βρίσκεται -μεταξύ άλλων- το A110 R. Ωστόσο, την προηγούμενη εβδομάδα -και πιο συγκεκριμένα, στις 13 Οκτωβρίου- η γαλλική εταιρία βρέθηκε στην πίστα του Nurburgring για να κάνει τις τελευταίες δοκιμές εξέλιξης της πιο “πιστάδικης” έκδοσης του μοντέλου.

Πίσω από το τιμόνι βρέθηκε ο Γάλλος οδηγός αγώνων Laurent Hurgon, ο οποίος ήταν αυτός που είχε γράψει το ρεκόρ γύρου με το Renault Megane RS Trophy R, και όπως θα δεις κινείται εξαιρετικά γρήγορα με το A110 R.

Το A110 R είναι πιο ακραίο, πιο ελαφρύ, πιο βελτιωμένο και πιο εμπνευσμένο από τα μηχανοκίνητα σπορ από ποτέ, με τη γαλλική εταιρία να αναφέρει ότι το γράμμα “R” προέρχεται από την λέξη radical (ριζοσπαστικό). Αυτή είναι η λέξη που περιγράφει το αυτοκίνητο, καθώς αποτελεί το κορυφαίο στολίδι της γκάμας του A110.

Το A110 R σχεδιάστηκε για να είναι συναρπαστικό στην πίστα, αλλά να παραμένει νόμιμο για χρήση στον δρόμο, όντας η απόλυτη έκφραση ελαφρότητας και απόδοσης. Κάνει εκτενή χρήση carbon μερών, με τη μείωση του βάρους του να αγγίζει τα 34 κιλά από το A110 S, φτάνοντας συνολικά τα μόλις 1.082 κιλά.

Οι carbon ζάντες ντύνονται με ελαστικά Michelin Pilot Sport Cup 2 Connect, διαστάσεων 215/40 εμπρός και 245/40 πίσω. Μηχανικά, ο 1.800άρης τετρακύλινδρος turbo κινητήρας αποδίδει 300 άλογα και 340 Nm ροπής, διαθέσιμη από τις 2.400 έως τις 6.000 σ.α.λ. Χρειάζεται μόλις 3,9 δευτερόλεπτα για να φτάσει από στάση στα 100 χλμ/ώρα, ενώ η τελική ταχύτητα αγγίζει τα 285 χλμ/ώρα.

Το Alpine A110 R κοστίζει 105.000 ευρώ στη Γαλλία.