H BBR παρουσίασε σήμερα τα δύο νέα πακέτα αναβάθμισης για το MΧ-5 (ND), με έτη κατασκευής από το 2015 έως 2019, που φέρουν τον 2,0-λιτρο SkyActiv-G κινητήρα.

Τα Stage 1 και Stage 2 πακέτα έχουν σχεδιαστεί για εγκατάσταση χωρίς παρεμβατικές μηχανικές αλλοιώσεις στον κινητήρα και η εμφάνιση του μηχανοστασίου παραμένει σχεδόν εργοστασιακή και διακριτική.

Στο πρώτο, η απόδοση του συνόλου ανακοινώνεται στα 225 άλογα και η ροπή στα 271 Nm, διαθέσιμη μεταξύ 3.750 σ.α.λ. και 5.750 σ.α.λ., κάνοντας το αυτοκίνητο να έχει άμεση απόκριση και να είναι ιδανικό για γρήγορη χρήση στο δρόμο. Η αναλογία κιλών ανά ίππο είναι στο 4,6, ενώ τα 0-96 χλμ/ώρα έρχονται σε 5,3 δευτ., όταν από το εργοστάσιο χρειάζεται 7,3 δευτερόλεπτα.

Το Stage 2 πακέτο επικεντρώνεται στη βελτίωση της ροής και όχι στην αύξηση της πίεσης. Η χρήση ολόσωμης εξάτμισης υψηλής ροής από ανοξείδωτο χάλυβα, με διάμετρο 63,5 χλστ. επιτρέπει την περαιτέρω απελευθέρωση ισχύος χωρίς πρόσθετη πίεση στον κινητήρα. Επιπλέον, διατίθεται προαιρετικά ένα intercooler της Forge Motorsport, και με αυτό η ισχύς του συνόλου ανέρχεται σε 250 ίππους και 300 Nm ροπής, με αποτέλεσμα τα 0-96 χλμ/ώρα να έρχονται σε μόλις 5,1 δευτερόλεπτα.

Κλείνοντας, το Stage 1 της BBR είναι ήδη διαθέσιμο με κόστος 4.795 λίρες (5.510 ευρώ), τοποθετημένο από τους μηχανικούς της εταιρίας στις εγκαταστάσεις της Brackley της Αγγλίας, ενώ αν θες να το τοποθετήσεις μόνος σου, το κόστος είναι 3.895 λίρες (4.475 ευρώ), συμπεριλαμβανομένων περιεκτικών οδηγιών και τεχνικής υποστήριξης. Αν θες και το λογισμικό της BBR με καλώδια προγραμματισμού EcuTek ProEcu ή ECU Connect, η τιμή για DIY τοποθέτηση είναι στις 4.490 λίρες (5.160 ευρώ).

Το Stage 2 τιμολογείται στις 6.495 λίρες (7.465 ευρώ), ενώ η έκδοση DIY στις 5.395 λίρες (6.200 ευρώ), συμπεριλαμβανομένων περιεκτικών οδηγιών και τεχνικής υποστήριξης, ή συμπεριλαμβανομένου λογισμικού BBR με καλώδια προγραμματισμού EcuTek ProEcu ή ECU Connect στις 5.990 λίρες (6.885 ευρώ). Και τα δύο πακέτα φέρουν εγγύηση 12 μηνών της BBR.