Ο υφυπουργός Υποδομών, αρμόδιος για τις Μεταφορές, Μιχάλης Παπαδόπουλος, σε ραδιοφωνική του συνέντευξη σήμερα στο Real FM δήλωσε πως στόχος της κυβέρνησης είναι η μείωση των τροχαίων ατυχημάτων κατά 50% έως το 2030.

1Νέος ΚΟΚ: Τέλος στο “σβήσιμο” των κλήσεων και χαμηλότερα όρια ταχύτητας

Νέος ΚΟΚ: Τέλος στο “σβήσιμο” των κλήσεων και χαμηλότερα όρια ταχύτητας

Συμπλήρωσε πως στον νέο Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας “απενοχοποιείται το αυτοκίνητο”, καθώς δεν θα αφαιρούνται πινακίδες για συγκεκριμένες παραβάσεις, αλλά οι ποινές θα είναι αυστηρές για τις επικίνδυνες παραβάσεις, όπως η οδήγηση υπό την επήρεια μέθης, η παραβίαση του ερυθρού σηματοδότη και οι αντικανονικές προσπεράσεις.

2Συγκεκριμένα είπε:

Η οδική ασφάλεια αντιμετωπίζεται ως εθνικό ζήτημα από την κυβέρνηση. Σκοπός του στρατηγικού σχεδιασμού που έχει καταρτιστεί από την αρμόδια Κυβερνητική Επιτροπή είναι η μείωση των τροχαίων ατυχημάτων κατά 50% έως το 2030.

Η Οδική Ασφάλεια είναι υπόθεση όλων μας, της Πολιτείας, της Τοπικής Αυτοδιοίκησης, των επαγγελματιών του κλάδου, αλλά και καθενός πολίτη ξεχωριστά.

Η βασική αιτία των τροχαίων ατυχημάτων είναι η κακή οδηγική συμπεριφορά και γι΄ αυτό απαιτείται να διαμορφωθεί μια νέα κουλτούρα οδήγησης, από την παιδική ηλικία.

Το λάθος που κάνουμε είναι ότι διδάσκουν οι γονείς τα παιδιά πως να χειρίζονται το αυτοκίνητο. Το πρόβλημα δεν είναι ο χειρισμός του αυτοκινήτου, το πρόβλημα είναι να μάθει ο νέος να οδηγεί και αυτή είναι η δουλειά των εκπαιδευτών οδήγησης. Έτσι, το νέο σύστημα αξιολόγησης των υποψήφιων οδηγών δίνει έμφαση στην εκπαίδευση, ώστε να παράγει καλύτερους οδηγούς.

Ο νέος ΚΟΚ θα τεθεί σε διαβούλευση πριν από τα Χριστούγεννα