Μετά τις εταιρίας του VW Group, τη GM, και τη Ford, σειρά παίρνει ο όμιλος Stellantis να διακόψει προσωρινά τις διαφημίσεις των εταιριών του στο Twitter, εξαιτίας της εξαγοράς του διάσημου κοινωνικού δικτύου από τον Elon Musk.

Κάτω από την “ομπρέλα” της Stellantis υπάρχουν οι Abarth, Alfa Romeo, Chrysler, Citroen, Dodge, DS Automobiles, Fiat, Jeep, Lancia, Maserati, Opel, Peugeot, Ram και Vauxhall, με εκπρόσωπο του ομίλου να δηλώνει:

Διακόπτουμε τις πληρωμένες διαφημίσεις μας έως ότου κατανοήσουμε καλύτερα το μέλλον της πλατφόρμας υπό τη νέα της ηγεσία.