Η Volkswagen ανακοίνωσε σήμερα ότι συνέστησε στις εταιρίες του Ομίλου της (VW, Seat, Cupra, Audi, Lamborghini, Bentley, Ducati και Porsche) να διακόψουν τη διαφήμιση επί πληρωμή στο Twitter μέχρι νεωτέρας, μετά την εξαγορά της πλατφόρμας μέσων κοινωνικής δικτύωσης από τον Elon Musk.

Στην ανακοίνωσή της η κορυφαία αυτοκινητοβιομηχανία της Ευρώπης αναφέρει:

Παρακολουθούμε στενά την κατάσταση και θα αποφασίσουμε για τα επόμενα βήματα ανάλογα με την εξέλιξή της.

Σε ανάλογη κίνηση, διακοπής της διαφήμισης στην πλατφόρμα, έχουν προχωρήσει και άλλες εταιρείες, όπως η GM, η Ford και η General Mills.

Στις σχετικές ειδήσεις ο Elon Musk προχώρησε σήμερα σε μαζικές απολύσεις στο Twitter, με στόχο να μειώσει δραστικά το εργατικό δυναμικό της πλατφόρμας, όπως ανέφερε η εταιρεία σε email που έστειλε στο προσωπικό της την Πέμπτη.

Σε μια προσπάθεια να θέσουμε το Twitter σε μια υγιή πορεία, θα προχωρήσουμε στη δύσκολη διαδικασία μείωσης του παγκόσμιου εργατικού δυναμικού μας την Παρασκευή,

ανέφερε το email.

Όλοι οι εργαζόμενοι έλαβαν ένα email την Παρασκευή και όσοι θα διατηρήσουν τις θέσεις εργασίας τους θα λάβουν email στον λογαριασμό εργασίας τους, ενώ όσοι απολύονται θα λάβουν ειδοποίηση στο προσωπικό τους email. Στους εργαζόμενους υπενθυμίστηκε να μην αποκαλύπτουν “εμπιστευτικές πληροφορίες της εταιρείας” στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ή στον Τύπο.

Οι απολύσεις έρχονται καθώς εικάζεται ότι ο Musk θα μειώσει έως και το 50% του εργατικού δυναμικού του Twitter, λίγες μόλις ημέρες αφότου ανέλαβε επικεφαλής της εταιρείας που αγόρασε έναντι 44 δισ. δολαρίων. Αυτό θα μπορούσε να σημαίνει την απώλεια χιλιάδων θέσεων εργασίας, καθώς η εταιρεία είχε περισσότερους από 7.000 υπαλλήλους στο τέλος του 2021, σύμφωνα με μια κανονιστική κατάθεση.