Ο Oliver Zipse, CEO της BMW σε εκδήλωση που διοργανώθηκε από την Robert Bosch GmbH στο Βερολίνο, δήλωσε πως η εταιρία του δεν θα θα εγκαταλείψει την entry-level κατηγορία στη μετάβαση της στην ηλεκτροκίνηση.
Δεν εγκαταλείπουμε το χαμηλότερο τμήμα της αγοράς. Ακόμα κι αν θεωρείς τον εαυτό σου κορυφαίο κατασκευαστή, είναι λάθος να εγκαταλείψεις το χαμηλότερο τμήμα της αγοράς, αυτός θα είναι ο πυρήνας της επιχείρησής σου στο μέλλον,
είπε ο Zipse, απαντώντας με τον τρόπο του στην Mercedes-Benz η οποία έχει ανακοινώνει πως εγκαταλείπει τις μικρές κατηγορίες, καταργώντας την A-Class και την B-Class, στοχεύοντας στις πωλήσεις αυτοκινήτων με μεγάλο περιθώριο κέρδους, κατά την μετάβασή της στα ηλεκτρικά και αυτόνομα μοντέλα, προκειμένου να “επαναπροσδιορίσει την πολυτέλεια σε μια εποχή ηλεκτρικών και αυτοκινούμενων αυτοκινήτων”, και όχι στον όγκο πωλήσεων.
Η Mercedes θα κατευθύνει το 75% των επενδύσεων της στα μεγάλα και ακριβότερα μοντέλα της, τα οποία έχουν πολύ υψηλότερα περιθώρια κέρδους από τα μικρότερα. Παράλληλα αναθεωρεί το χαρτοφυλάκιο των προϊόντων της χωρίζοντας τα μοντέλα της σε τρεις κατηγορίες, τις Entry Luxury, Core Luxury και Top-End Luxury.
Ο οικονομικός διευθυντής της BMW προειδοποίησε την περασμένη εβδομάδα ότι αν και οι πωλήσεις αμιγώς ηλεκτρικών αυτοκινήτων αναμένεται να διπλασιαστούν φέτος σε σχέση με τα επίπεδα του 2021, η εταιρεία αναμένει ότι ο αυξανόμενος πληθωρισμός και τα επιτόκια θα οδηγήσουν σε μειωμένες παραγγελίες, ιδιαίτερα στην Ευρώπη.