Η Honda είδε τα κέρδη της του τριμήνου Ιουλίου – Σεπτεμβρίου να αυξάνονται κατά 16%, κάτι που οδήγησε την ιαπωνική εταιρία στο να αυξήσει τις προοπτικές της για ολόκληρο το έτος, καθώς οι αυξημένες τιμές, οι ισχυρές πωλήσεις των μοτοσυκλετών -κυρίως στην Ασία- και το αδύναμο γιεν τη βοήθησαν να αντιμετωπίσει τις ελλείψεις τσιπ.

Τα λειτουργικά κέρδη ανήλθαν σε 231,2 δισεκατομμύρια γιεν (1,61 δισεκατομμύρια ευρώ) το τρίμηνο έως το τέλος Σεπτεμβρίου. Την ίδια περίοδο ένα χρόνο νωρίτερα, η εταιρεία κέρδισε 198,9 δισεκατομμύρια γιεν (1,39 δισ. ευρώ).

Η Honda αύξησε την πρόβλεψή της για λειτουργικά κέρδη για ολόκληρο το έτος στα 870 δισεκατομμύρια γιεν (6,06 δισ. ευρώ) από 830 δισεκατομμύρια γιεν (5,78 δισ. ευρώ) για το οικονομικό έτος που έληξε στις 31 Μαρτίου.

Εξαιτίας έλλειψης σε τσιπ, η Honda έχει δει τη παγκόσμια παραγωγή οχημάτων της να μειώνεται κατά 6,1% κατά τους 6 πρώτους μήνες του οικονομικού έτους (Απρίλιος – Σεπτέμβριος), ενώ η παραγωγή στην Ιαπωνία, το ίδιο διάστημα, αυξήθηκε κατά 5,5%.

Στις σχετικές ειδήσεις οι αντιπροσωπείες της Honda είναι πολύ πιθανό να αναλάβουν το σέρβις και την επισκευή των αυτοκινήτων που θα κυκλοφορήσουν από τη κοινοπραξία της εταιρίας με τη Sony, αλλά όχι την πώλησή τους, αφού αυτά θα πωλούνται μόνο μέσω internet.

Τέλος η Honda σχεδιάζει να φτιάξει αυτόνομα αυτοκίνητα μικροκινητικότητας για άτομα που δεν μπορούν ή δεν θέλουν να οδηγήσουν, όπως ηλικιωμένοι και νέοι (Gen Z) που μελέτες δείχνουν πως δεν ενδιαφέρονται να έχουν ένα αυτοκίνητο στη κατοχή τους.

Η Honda έχει ξεκινήσει ήδη τις δοκιμές των οχημάτων αυτών, με ονόματα CiKoMa και WaPOCHI στην Ιαπωνία.ς για