Καθώς ξεκινούν οι πρώτες παραδόσεις στους πελάτες, η Automobili Pininfarina αποκάλυψε τα τελικά στοιχεία επιδόσεων για το Battista. Το λανσάρισμα του αμιγώς ηλεκτρικού hypercar της ιταλικής εταιρίας καθυστέρησε δύο χρόνια εξαιτίας της πανδημία της Covid-19, με το δυναμικό ντεμπούτο του Battista να γίνεται στο Dubai Autodrome στη Μέση Ανατολή και να έρχεται πάνω από τρία χρόνια από την αρχική αποκάλυψη του μοντέλου.

Ξεκινώντας από τα μηχανικά, το αυτοκίνητο παίρνει κίνηση από τέσσερις ηλεκτροκινητήρες που αποδίδουν συνολικά 1.900 άλογα με 2.300 Nm ροπής. Για το 0-60 μίλια/ώρα (0-96 χλμ/ώρα), το Battista χρειάζεται μόλις 1,79 δευτ., ενώ για το 0-100 χλμ/ώρα 1,86 δευτ. Συνεχίζοντας, για το 0-120 μίλια/ώρα (193 χλμ/ώρα) χρειάζεται μόλις 4,49 δευτ. και για τα 0-200 χλμ/ώρα 4,75 δευτερόλεπτα, με την τελική ταχύτητα να αγγίζει τα 350 χλμ/ώρα.

Ένα αυτοκίνητο τόσο γρήγορο όσο ο Battista απαιτεί πολύ αποδοτικό και ισχυρό σύστημα πέδησης, με τις επίσημες δοκιμές να επιβεβαιώνουν ότι το Battista είναι το ηλεκτρικό με την μικρότερη απόσταση ακινητοποίησης στον κόσμο από τα 100 χλμ/ώρα, καθώς σταματά σε μόλις 31 μέτρα.

Μόλις 150 Battista θα κατασκευαστούν με κόστος 2,2 εκατ. ευρώ (χωρίς φόρους), με τα 50 να κυκλοφορούν στη Βόρεια Αμερική, τα 50 στην Ευρώπη και τα 50 στη Μέση Ανατολή μαζί με την Ασία.

Κάθε ένα από τα Battista χρειάζεται περίπου 10 εβδομάδες και συνολικά 1.250 ώρες για να κατασκευαστεί, με τα πέντε πρώτα Battista Anniversario να χρειάζονται 1.340 ώρες και 18 εβδομάδες για να κατασκευαστούν λόγω των εξατομικευμένων στοιχείων και της βαφής τους.