Τα SUV πωλούν σαν ζεστή φρατζόλα ψωμί και η Porsche χάρη στις Cayenne και Macan γνωρίζει τεράστια άνθηση και μπορεί να αναπτύσσει με οικονομική άνεση νέες εκδόσεις τις 911 και τις επόμενες 718 Cayman και 718 Boxster.

Το ίδιο συμβαίνει και με την Lamborghini, που από τη στιγμή που κυκλοφόρησε την Urus, σπάει το ένα ρεκόρ πωλήσεων και κερδών μετά το άλλο, ενώ και η Ferrari γνωρίζει ήδη τεράστια επιτυχία με την Purosangue, με το SUV της να έχει ήδη δύο χρόνια αναμονής.

Η McLaren αρνούνταν πεισματικά όλα αυτά τα χρόνια να κατασκευάσει και αυτή κάποιο SUV, γεγονός που εξηγεί εν μέρει γιατί η βρετανική μάρκα δεν είναι στην καλύτερη οικονομική της κατάσταση.

Τα ζητήματα ποιότητας έχουν επίσης επηρεάσει αρνητικά την απόδοση της εταιρείας, αλλά το SUV που ανακοίνωσε ο Michael Leiters, ο νέος CEO της, μπορεί να χρειάζεται χρόνο για να κυκλοφορήσει στην αγορά, αλλά είναι δεδομένο πως θα λειτουργήσει υπέρ της αύξησης των πωλήσεων και των κερδών της εταιρίας.

Μεταξύ άλλων, ο Leiters -ο οποίος αντικατέστησε τον Mike Flewitt στην ηγεσία της εταιρίας τον Ιούλιο του 2022- έχει ήδη δηλώσει ότι είναι λάτρης των SUV, ενώ έχει αξιοσημείωτη εμπειρία έχοντας εργαστεί τόσο στην Porsche όσο και πιο πρόσφατα στη Ferrari, για την Cayenne και την Purosangue, αντίστοιχα.

Ο διευθυντής στρατηγικής προϊόντων της McLaren, Jamie Corstorphine, σε πρόσφατη συνέντευξή του είπε:

Το πιο σημαντικό πράγμα είναι να παρέχουμε ένα [αυτοκίνητο] που να έχει περισσότερο χώρο ή δυνατότητα για έναν πελάτη της McLaren να μοιραστεί την εμπειρία με περισσότερους ανθρώπους. Πόσο υψηλών προδιαγραφών είναι, αν πρόκειται για crossover, αυτό πρέπει να αποφασιστεί και στην πραγματικότητα, τίποτα δεν έχει οριστεί σε αυτό το σημείο. Αν πρόκειται να κάνουμε κάτι, είτε πρόκειται για αυτό το είδος προϊόντος, είτε για οποιοδήποτε άλλο προϊόν, το τεστ για εμάς είναι να μπορούμε να αντικατοπτρίσουμε με ακρίβεια το DNA της McLaren.

Στις σχετικές ειδήσεις η McLaren προχώρησε σε συνεργασία με την Lockheed Martin Skunk Works για να βρει νέους τρόπους σχεδίασης των μελλοντικών της supercars.

H Lockheed Martin Skunk Works έχει σχεδιάσει τα μαχητικά αεροσκάφη F-22 Raptor, F-35 Lightning II, F-117 Stealth Fighter, U-2 και το SR-71 Blackbird. Στο επίκεντρο της συνεργασίας των δύο εταιριών είναι η τροποποίηση του λογισμικού σχεδιασμού της αεροδιαστημικής εταιρείας σε κάτι που μπορεί να εφαρμοστεί στα supercars.

Η McLaren είναι μια πρωτοποριακή εταιρεία που ανέκαθεν υπερέβαινε τα όρια και αναζητούσε νέες καινοτόμες και ανατρεπτικές λύσεις για την κατασκευή των απόλυτων υπεραυτοκίνητων.

Η συνεργασία με μια εμβληματική εταιρεία όπως η Lockheed Martin Skunk Works, γνωστή για την οραματική της εστίαση στο μέλλον, είναι συναρπαστική. Ελπίζουμε ότι αυτή είναι η αρχή μιας μακροχρόνιας και βαθύτερης συνεργασίας που θα ωφελήσει τους πελάτες μας μακροπρόθεσμα,

δήλωσε ο επικεφαλής τεχνικός διευθυντής της McLaren, Darren Goddard.