Η Polestar ανανεώνει εκτενώς το 5θυρο ηλεκτρικό της fastback, με το Polestar 2 να φέρει τόσο αισθητικές, όσο και τεχνολογικές αλλαγές. Κύριος σκοπός της MY24 ενημέρωσης είναι η προσαρμογή του μοντέλου στη νέα σχεδιαστική γλώσσα της εταιρίας, που πρωτοπαρουσιάστηκε στο Polestar 3.

Το MY2024 Polestar 2 είναι ήδη διαθέσιμο για παραγγελία στις ευρωπαϊκές αγορές, με τις πρώτες παραδόσεις του να ξεκινούν το τρίτο τρίμηνο του έτους. Το αυτοκίνητο έχει σημαντικά καλύτερες επιδόσεις, χάρη στους νέους ηλεκτρικούς κινητήρες, ακόμη πιο ισχυρές μπαταρίες, βελτιώσεις στον τομέα της βιωσιμότητας και για πρώτη φορά -στη μικρή ιστορία της Polestar- υπάρχει πισωκίνητη έκδοση.

Ξεκινώντας από την εμφάνιση, το ανανεωμένο μοντέλο φέρει νέα μάσκα εμπνευσμένη από το Polestar 3, με το κλειστό πάνελ να φιλοξενεί το λεγόμενο SmartZone, στο οποίο είναι τοποθετημένες μερικές από τις κάμερες και τα ραντάρ του οχήματος. Υπάρχει επίσης ένα νέο σετ σφυρήλατων ζαντών 20 ιντσών για την έκδοση με το Performance Pack, καθώς και ελαστικά της Michelin.

Συνεχίζοντας με τις μηχανικές αλλαγές, αυτές είναι πολύ πιο σημαντικές. Το Polestar 2 διαθέτει νέους ηλεκτροκινητήρες, όπου στην έκδοση με τον έναν κινητήρα, αυτός πλέον τοποθετείται στον πίσω άξονα, αντί στον εμπρός της απερχόμενης FWD έκδοσης. Έτσι, γίνεται το πρώτο μοντέλο της εταιρείας που είναι διαθέσιμο με κίνηση στους πίσω τροχούς.

H απόδοση της έκδοσης Polestar 2 Standard Range Single motor είναι 200 kW (272 άλογα) και 490 Nm ροπής. H ενέργεια αποθηκεύεται σε μια μπαταρία ιόντων-λιθίου χωρητικότητας 69 kWh της LG Chem, χαρίζοντας του μια αυτονομία έως 518 χλμ., στον κύκλο WLTP, με τη μέγιστη ταχύτητα φόρτισης (DC) να είναι 135 kW. Για τα 0-100 χλμ/ώρα χρειάζεται 6,4 δευτ.

Ακολουθεί η έκδοση Polestar 2 Long Range Single motor, όπου ο ηλεκτροκινητήρας αποδίδει 220 kW (299 άλογα) και 490 Nm ροπής. H ενέργεια αποθηκεύεται σε μια μπαταρία ιόντων-λιθίου 82 kWh της CATL, χαρίζοντας του μια αυτονομία έως 635 χλμ., στον κύκλο WLTP, με τη μέγιστη ταχύτητα φόρτισης (DC) να είναι 205 kW. Για τα 0-100 χλμ/ώρα χρειάζεται 6,2 δευτ.

Περνώντας στις τετρακίνητες εκδόσεις, η απόδοση των δύο ηλεκτροκινητήρων στο Polestar 2 Long Ρange Dual motor ανακοινώνεται στα 310 kW (421 άλογα) και στα 740 Nm ροπής. H ενέργεια αποθηκεύεται στη μπαταρία των 82 kWh, χαρίζοντας του μια αυτονομία έως 592 χλμ., στον κύκλο WLTP, με τη μέγιστη ταχύτητα φόρτισης (DC) να είναι 205 kW. Για τα 0-100 χλμ/ώρα χρειάζεται 4,5 δευτ.

Τέλος, η τελευταία έκδοση προσφέρεται και με ένα πακέτο επιδόσεων (Performance Pack), όπου οι ηλεκτροκινητήρες αποδίδουν 350 kW (476 άλογα) και 740 Nm. H ενέργεια αποθηκεύεται σε μια μπαταρία 82 kWh, χαρίζοντας του μια αυτονομία έως 592 χλμ., στον κύκλο WLTP, με τη μέγιστη ταχύτητα φόρτισης (DC) να είναι 205 kW. Για τα 0-100 χλμ/ώρα χρειάζεται 4,2 δευτ.

Το Polestar 2 είναι διαθέσιμο σε 27 αγορές παγκοσμίως, και στα τέλη του 2022 κατάφερε ξεπεράσει τις 100.000 πωλήσεις. Η τιμή του ανανεωμένου μοντέλου στην Standard Range Single motor έκδοση ξεκινά στη Γερμανία από τα 50.190 ευρώ, στην έκδοση Long Range Single motor από τα 53.890 ευρώ, στην έκδοση Long Range Dual motor από τα τα 58.190 ευρώ, και με το Performance Pack από τα 64.690 ευρώ.