Ο Thomas Schafer, CEO της Volkswagen, σε πρόσφατη συνέντευξή του είπε πως η εταιρία του “έχει σχεδόν τελειώσει” με τη κυκλοφορία νέων μοντέλων με κινητήρες εσωτερικής καύσης.
Μέσα στο έτος θα κυκλοφορήσει η νέα γενιά του Passat που θα προσφέρεται μόνο ως wagon, όπως και η νέα γενιά του Tiguan. Το 2024 θα κυκλοφορήσει στη Κίνα το Tayron, ένα συμπαγές crossover, ενώ το 2025 θα παρουσιαστεί το νέο T-Roc. Αυτά θα είναι τα τελευταία νέα μοντέλα της γερμανικής εταιρίας που θα προσφέρονται με κινητήρες εσωτερικής καύσης, τα οποία θα παραμείνουν στην αγορά έως το 2030.
Για την επόμενη, 9η γενιά του Golf, που αναμένεται το 2028, ο Schafer επανέλαβε για ακόμη μια φορά πως θα είναι αμιγώς ηλεκτρική. Όπως είπε, μέσα στο 2024 θα κυκλοφορήσει η ανανεωμένη έκδοση της υπάρχουσας γενιάς που θα διατηρηθεί στην αγορά μέχρι το τέλος της δεκαετίας.
Σε ότι αφορά το Polo, το μοντέλο κατά πάσα πιθανότητα θα καταργηθεί εξαιτίας των επερχόμενων αλλαγών που θα φέρει το Euro 7, με το μοντέλο για να μπορεί να πληροί τους νέους κανονισμούς εκπομπών, να πρέπει να εξοπλιστεί με εξοπλισμό που θα το κάνει οικονομικά μη βιώσιμο.
Το κενό του Polo θα το καλύψει η έκδοση παραγωγής του ID.2all concept που θα κυκλοφορήσει το 2025. Ένα συμπαγές ηλεκτρικό crossover θα λανσαριστεί το 2026 και θα μπορούσε να ονομάζεται ID.Tiguan.
Η VW σκοπεύει να πουλά μόνο ηλεκτρικά αυτοκίνητα στην Ευρώπη από το 2033, δύο χρόνια πριν τεθεί σε ισχύ η απαγόρευση πωλήσεων νέων αυτοκινήτων με κινητήρες εσωτερικής καύσης στην Ευρωπαϊκή Ένωση.